امام جمعه موقت بیرجند گفت: تفکر غالب بر مجلس باید تفکر انقلابی توحیدی باشد و به سازشکاری کشانده نشود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام مختاری، امام جمعه موقت بیرجند در نماز جمعه این هفته با اشاره به ۷ خرداد؛ سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر غالب بر مجلس باید تفکر انقلابی توحیدی باشد و به سازشکاری کشانده نشود.

وی با بیان این که ریشه همه اتفاقات در تاریخ ایران اسلامی به دو نوع از مبانی اخلاقی و فکری افراد برمی گردد، افزود: تفکر اول ریشه در وحی، فطرت و توحید دارد و تفکر دیگر ریشه در وسوسه‌های شیطانی و مستکبرین عالم دارد که این تفکر نتیجه‌ای جز ظلم و ستم و فسق و فجور نخواهد داشت که امروز در دنیا شاهد آن هستیم.


حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه امام علی (ع) پرورش یافته تفکر توحیدی و اسوه‌ای برای مومنان است، گفت: باید برای در مسیر علوی بودن تلاش کنیم.


وی با اشاره به حماسه فتح خرمشهر که نتیجه تفکر توحیدی است گفت: این پیروزی بدست افرادی رقم خورد که معارف قرآن و اهل بیت و توحید را باور داشتند که عزت و پیروزی را رقم زد.


امام جمعه موقت بیرجند با گرامیداشت اولین شب قدر، آن را بهترین فرصت برای تقویت تفکر توحیدی دانست و افزود: ما در شب‌های قدر با قرآن و امام علی (ع) و ائمه پیمان می‌بندیم تا پای جان پیرو اسلام، انقلاب و راه شهدا باشیم و تسلیم نشویم و برتری اراده خود را به رخ دشمنان بکشیم.


حجت الاسلام مختاری گفت: تلاش دشمن بر اینست با هجوم فرهنگی و تحریم اقتصادی و تهدید و تطمیع، ما را از مبانی دینی جدا کنند، چون می‌دانند ریشه ۴۰ سال مقاومت ما، مبانی فکری و توحیدی ماست که عزت و اقتدار ما را تضمین می‌کند.
انتهای پیام/ب


عزت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه تفکر توحیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.