شرکت تکلند به طور غیرمنتظره‌ای بروزرسانی جدیدی را برای عنوان Dying Light منتشر کرد.

بروزرسانی غیر منتظره برای بازی Dying Light منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Techland در سال ۲۰۱۵ عنوانی جهان باز در سبک اکشن و جهان زامبی‌ها را با نام Techland برای کنسول‌های ps4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتشر کرد. این عنوان به خاطر داشتن گیم پلی و دریافت بروزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی متعدد توانست به سرعت در دل گیمرها جا خوش کند و محبوب شود. در این عنوان، کاربر بیشتر از مبارزه باید روی ورزش پارکور تمرکز کند و با کسب مهارت در ورزش پاکور و استفاده از اسلحه‌هایی که در اختیار دارد به مبارزه با زامبی‌های موجود در بازی برود.

داستان این بازی هم از آنجایی شروع می‌شود که شخصیت اصلی بازی در قالب مامور مخفی، برای پیدا کردن چند نفر وارد بازی می‌شود که گیمر باید برای پیدا کردن این افراد به او کمک کند. محبوبیت و طرفداران زیادی که این عنوان داشت، سازنده را مجبور کرد تا روی نسخه دوم این سری کار کند و نسخه دوم این سری را برای عرضه آماده کند. 

بروزرسانی غیر منتظره برای بازی Dying Light منتشر شد

تریلرهای منتشر شده از عنوان Dying Light 2 حواس بسیاری از گیمرها را از نسخه اول این سری پرت کرد و عملا همه‌ی طرفداران این عنوان منتظر عرضه نسخه دوم این سری شدند. اما شرکت تکلند به طور غیر منتظره‌ای اقدام ب انتشار بروزرسانی برای عنوان Dying Light کرده است که در آن ایرادات جزئی بازی و زبان‌های کره‌ای و چینی بهبود یافته اند. همچنین این بروزرسانی برای تمامی کنسول‌ها و پلتفرم کامپیوتر منتشر شده است. بروزرسانی برای کنسول‌های Xbox One و PS4 امروز، و بروزرسانی برای پلتفرم کامپیوتر این عنوان در ۲۱ می منتشر شد.


بیشتر بخوانید: انتشار اطلاعات جدید از Stadia در تابستان امسال


نسخه دوم این عنوان قرار است در نمایشگاه E3 2019 به طور رسمی معرفی شود از طرفی هم با بهبود زبان‌های کره‌ای و چینی در این عنوان، این احتمال وجود دارد که نسخه بعدی در یکی از این دو کشور روایت شود و استودیو تکلند قصد داشته باشد از این طریق گیمرهای این دو کشور را جذب خود کند.

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید بازی Dying Light  منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار