فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشکیل ۳۸۰ پرونده در خصوص مبارزه با قاچاق وکشف اموال کشف شده قاچاق به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در نشست خبری امروز با بیان اینکه اجرای طرح‌های مشترک با بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی را در دستور کار داریم، ادامه داد: در سایت‌های دیوار و شیپور به باند سارق خودرو برخوردیم که در این فضا به عنوان خریدار فعالیت داشتند و با قرار گذاشتن در محلی دور خودرو را از فروشنده سرقت می‌کردند

وی افزود: از این باند ۵۰ خودرو کشف شد و از شهروندان درخواست داریم نسبت به خرید و فروش خودرو‌ها در این فضا‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین به برخورد با باند موسسات قرض الحسنه غیر مجاز اشاره کرد و گفت: این باند به میزان ۵۱۷ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کردند که در این پرونده هشت نفر شامل هفت مرد و یک زن دستگیر شدند، این باند با ترفند پرداخت سود بسیار بالا نسبت به کلاهبرداری اقدام کردند.

وی در خصوص عملکرد نیروی انتظامی استان اصفهان در حوزه مقابله با روزه‌خواری تصریح کرد: باید توجه داشت که ما در این ایام واقعیت‌ها و نیاز‌ها را دیدیم، فعالیت برخی از رستوران‌ها را مجاز اعلام کردیم، کرکره شهر را پایین نکشیدیم، اما حرمت ماه مبارک را نیز در دستور کار داریم.

سردار معصوم بیگی در خصوص اجرای طرح ظفر برای مقابله با رانندگانی که امنیت شهروندان را خدشه دار می‌کردند، گفت: در این طرح یک هزار و ۲۲۰ خودرو توقیف شد و این طرح تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.
 
وی در خصوص آمار دو ماه عملکرد نیروی انتظامی در حوزه مواد مخدر افزود: در سال جاری ۹ تن انواع مواد مخدر کشف شده است که فقط در یک عملیات ۱۲۸ کیلوگرم شیشه کشف شد که در طول تاریخ بی سابقه بوده است.



تذکر جدی برای تامین امنیت بازی سپاهان - پرسپولیس



وی در خصوص تامین امنیت بازی سپاهانپرسپولیس تصریح کرد: مطمئن هستم مشکلی در این زمینه وجود ندارد، چهار کمیته تشکیل شده برای مدیریت خوب این بازی به منظور پیشگیری از هر گونه اتفاقی تشکیل شده است.

سردار معصوم بیگی کمیته فرهنگی برای ارتباط با هواداران و کانون‌های هواداران است، افزود: کمیته انتظامی و ترافیکی را نیز داریم که پایش تصویری این بازی را در همه نقاط خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه دادستان اصفهان نیز امروز در ورزشگاه حضور خواهد داشت. افزود: به افرادی تذکر داده‌ایم که نباید اتفاقی بیفتد، همچنین در این زمینه بازرسی بدنی با جدیت انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: چنانچه معدود افرادی بخواهند امنیت بازی را مخدوش کنند بدون تعارف برخورد خواهیم کرد.

سردار معصوم بیگی در خصوص تامین امنیت گردشگران تصریح کرد: استان اصفهان امن‌ترین استان برای گردشگران است، در این زمینه نظرات گردشگران خارجی در خصوص پلیس اصفهان را به وزارت خارجه ارسال کرده‌ایم.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.