فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از توقیف ۲ دستگاه تریلر حامل برنج قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودروی تریلر مشکوک و به منظور کنترل مدارک و محموله آن‌ها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد رانندگان مزبور فاقد مدارک مثبته گمرکی برای بار خودروی خود هستند بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده از خودرو‌ها مقدار ۴۵ تن برنج خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ قرقانی، ارزش برنج‌های قاچاق کشف شده را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی در سال رونق تولید با قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد با اقدامات غیر قانونی خود به تولید و اشتغال کشور ضربه بزنند.


انتهای پیام/م

 

کشف برنج قاچاق در سمیرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
این برنجها رو کی بهشون داده ک بار بزنن تقصیر این راننده هاچیه؟
آخرین اخبار