مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: مهلت نام نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر از امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدنور محمدپور، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: مهلت نام نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر همزمان با سراسر کشور امروز آغاز شد و افراد و شرکت‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند تا ۳۱ تیر می‌توانند  نام نویسی کنند.

وی افزود: علاقه مندان به نام نویسی در این جشنواره با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت‌نام، تکمیل فرم‌های مربوط و ارسال مستندات اقدام کنند.

محمد پور بیان داشت: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان یا ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها مراجعه نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد : از جمله دستاورد‌های برگزاری این جشنواره را تشکیل کانون کارآفرینی در استان و مشارکت آنان با نهاد‌های اجرایی به عنوان اتاق فکر کارآفرینی استان‌ها اعلام کرد که نتایج موثری در توسعه کارآفرینی در مناطق مختلف کشور به همراه دارد.

انتهای پیام/م

آغاز فرایند نام نویسی جشنواره کارآفرینان 

برچسب ها: کار آفرینی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.