معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: مرحله دوم کارگاه آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار (بومینو) در خوزستان در حال برگزاری است.

علی پهلوان، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مرحله دوم کارگاه آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار (بومینو) در خوزستان از روز گذشته، یکشنبه ۵ اسفندماه در هتل تختی اهواز آغاز شده و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

برگزاری مرحله دوم کارگاه آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار در خوزستان

وی با بیان اینکه ۵۰ نفر از جوانان هلال احمر استان‌های خوزستان و ایلام در این کارگاه آموزشی حضور دارند، اظهار کرد: مطالب و آموزش‌هایی درخصوص خودباوری و شناسایی توانمندی‌ها و علایق، مفاهیم مقدماتی کارآفرینی، هدف گذاری، مسئولیت پذیری، شناخت محیط، نیازها، شناخت فرصت‌ها، ایده پردازی، عملیاتی کردن ایده، شناخت بازار، بازاریابی و تبلیغات، تیم سازی، فعالیت‌های تیمی و کارگروهی به شرکت کنندگان ارائه می‌گردد.

پهلوان اذعان داشت: همچنین مطالبی در زمینه آشنایی با فرآیند‌های راه اندازی کسب و کار، اعتبارسنجی مسأله، طراحی مدل کسب و کار، شناخت اکوسیستم استارتاپی، تأسیس و تدوین برنامه کسب و کار، روش‌های تأمین اعتبار کسب و کار و توجیه سرمایه گذار ارائه می‌شود.

برگزاری مرحله دوم کارگاه آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار در خوزستان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان در ادامه افزود: تیم راهبر کاشف متشکل از تعدادی از استادان و کارآفرینان موفق کشور که دارای تجربه تاسیس، هدایت، راهبری و مدیریت کسب و کار‌های متنوع در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و آموزشی در کشور هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: تیم بندی، ارائه طرح‌های کسب و کار، داوری این ایده‌ها و انتخاب ایده‌های برتر از برنامه‌های دیگر این کارگاه آموزشی است.

برگزاری مرحله دوم کارگاه آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار در خوزستان

علی پهلوان بیان داشت: پس از اتمام این دوره، کارگاه تربیت مربی کسب و کار و کارآفرینی با حضور برگزیدگان مرحله دوم بومینو برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ مرحله نخست کارگاه آموزش کارآفرینی بومینو از ۱۲ بهمن سال جاری به مدت ۳ روز و با حضور ۸۰ نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر خوزستان در شهرستان آبادان برگزار شد.

برگزاری مرحله دوم کارگاه آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار در خوزستان

انتهای پیام/گ

برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی

برچسب ها: هلال احمر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.