مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری گلستان گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت هفته مقام زن و روز مادر بیش از ۲ هزار و ۹۵۰ برنامه در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ کلثوم غفاری توران مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری گلستان گفت: امسال طرح دیدار همزمان مادران شهدا، با حضور مسئولان استانی و در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران و مدیران شهرستانی در صبح روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه در مرکز استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به همزمان بودن این هفته با هفته درختکاری، کاشت نهال به نام مادران شهید به صورت نمادین در پارک سلامت، در جنگل قرن آباد با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان انجام خواهد شد.

غفاری بیان کرد: در این هفته گردهمایی استانی مادران و همسران شاخص شهدا از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان و همکاری دفتر امور بانوان و خانواده و دیدار بانوان فرهیخته و مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی با حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان را نیز در برنامه داریم.

غفاری گفت: نشست بانوان شاغل در استانداری و فرمانداران با استاندار گستان، اردوی یک روزه ریلی بانوان شاغل به مقصد بندر ترکمن با همکاری اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ و کارگاه آموزشی کسب و کار و بازار مجازی ویژه بانوان کارآفرین، در این هفته اجرا می‌شود.

مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری گلستان ادامه داد: کارگاه آموزشی زندگی سبز و پرورش گیاهان آپارتمانی، نشست هم اندیشی سازمان‌های مردم نهاد استان با هدف بررسی راهکار‌های ارتقای توانمندی سازمان‌های مردم نهاد از برنامه‌های این هفته در استان است.

انتهای پیام /م
 

حدود ۳ هزار برنامه در هفته بزرگداشت مقام زن برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.