مدیر امور آبفاشهری ساری گفت: ۲۲هزار و ۵۵۰ انشعاب فاضلاب خانگی از سال ۹۱ تا کنون در این شهر نصب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بهزاد برارزاده مدیر امور آبفاشهری ساری با اشاره به نصب ۲۲ هزار و ۵۵۰ انشعاب فاضلاب خانگی در این شهر گفت: در مجموع۳۴۰ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی انتقال فاضلاب در قطر‌های مختلف در این شهر احداث شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۷ هزار و ۴۷۹ نفر در ساری تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند، گفت: در حال حاضر بیش از ۲۳ درصد مشترکین از خدمات فاضلاب شهری بهره‌مند هستند.

وی افزود: ۲ هزار و ۱۴ فقره انشعاب فاضلاب در سال گذشته نصب شد.

برارزاده از توسعه ۶ هزار و ۷۸۸ متر شبکه فاضلاب برای جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب پارسال درسطح شهر ساری خبر داد و افزود: در سال جاری درصورت تخصیص اعتبار ۱۱هزار و ۷۰۰ انشعاب فاضلاب در این شهر نصب می‌شود.

مدیر امور آبفاشهری ساری با اشاره به ۲۷ هزار و ۶۵۱ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در این شهر گفت: ۵ هزار و ۳۷۹ اتفاق اعم از انشعابات، شبکه و خط انتقال برطرف و ۲ هزار و  ۳۲۹ کنتور خراب به منظور اندازه گیری دقیق‌تر آب فروش رفته و جلوگیری از هدر رفت آب تعویض شد.

وی افزود: ۳۰ کیلومترخطوط انتقال شبکه و انشعابات آب در سال جاری اصلاح می‌شود.

وی به بیان اهم فعالیت‌های برنامه ریزی شده در شهر‌های فریم، کیاسر و هولار طی امسال پرداخت و افزود: در شهر فریم ۱۵ هزار متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب، ۴ حوضچه شیرآلات و استاندارد سازی ۵۰ انشعاب آب اجرایی می‌شود.

برارزاده از ساخت مخزن بتنی ذخیره آب ۵۰۰ متر مکعبی زون ۳ در شهر کیاسر خبر داد و گفت: ۲هزار متر اصلاح خط انتقال در منطقه جمال الدین کلا، یک هزار متر اصلاح شبکه توزیع و استاندارد سازی انشعابات آب مشترکین و ۲هزار متر توسعه شبکه ضلع شرقی جاده وری به کیاسر انجام خواهد شد.

مدیر امور آبفاشهری ساری افزود: در شهر هولار نیز ۲ هزار و ۵۰۰ متر اصلاح شبکه و استانداردسازی انشعابات دو طرف جاده اصلی شهر به اجرا در می‌آید.

گفتنی است امور آب و فاضلاب شهری ساری دارای ۷۹ هزار و ۷۵۰ مشترک است.
انتهای پیام/س
 

نصب ۲۲  هزار و ۵۵۰ انشعاب فاضلاب خانگی از سال در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.