سامسونگ برای تعمیر گلکسی Fold به زمان بیشتری نیاز دارد

شرکت سامسونگ بار دیگر اعلام کرد که برای عرضه گوشی منطعف خود یعنی گلکسی Fold به زمان بیشتری نیاز دارد.

سامسونگ برای تعمیر گلکسی Fold به زمان بیشتری احتیاج داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ما همیشه می‌دانستیم که باید مدت زمان نسبتا زیادی برای ورود رسمی گوشی‌های منعطف به دنیای فناوری صبر کنیم. اما هیچ‌وقت فکر نمی‌کردیم که ورود رسمی و محدود اولین مدل این گوشی‌ها به بازار پس از رونمایی رسمی آن‌ها انقدر زیاد طول بکشد.

علاوه بر این سامسونگ بسیار از عرضه دستگاه منعطف خود در بازار با نام گلکسی Fold در ماه آوریل مطمئن بود. این در حالی است که هوآوی قول داده بود گوشی منطعف آن با نام Mate X در ماه ژوئن حداقل در چین به بازار وارد شود. البته پس از آن قول و قرارها اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی برای هوآوی و سامسونگ رخ داد که به نظر می‌رسد زمان عرضه محصولات هر دو شرکت را به تعویق بیندازد.

سامسونگ برای تعمیر گلکسی Fold به زمان بیشتری احتیاج دارد


بیشتر بخوانید: خلاقیت سامسونگ برای مخفی کردن حفره نمایشگر Galaxy S10 +تصاویر


اتفاقی که برای هوآوی رخ داد تحریم از سوی آمریکا بود ولی عرضه محصول سامسونگ به دلیل نقصی که خود مرتکب آن شده بود به تعویق افتاد. اما به نظر می‌رسد بار دیگر بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده گوشی برای اعلام زمان عرضه گوشی منعطف خود عجله و زمان نادرستی اعلام کرده است.

اگر چه مدیران این شرکت هرگز صریحا نگفته‌اند که گلکسی Fold ماه آینده عرضه خواهد شد، مدیر کل دونگ جین چندین هفته پیش به این موضوع اشاره کرد و مدعی شد که در چند روز آینده تاریخ دقیق عرضه این گوشی رسما اعلام می‌شود اما متاسفانه هنوز چنین خبری منتشر نشده است.

دلیل اتفاقی که هم اکنون برای سامسونگ افتاده این است که این شرکت به سرعت مشکل را کشف کرد اما پیدا کردن روشی برای رفع آن بسیار کار مشکلی به نظر می‌رسد. "کار تثبیت کیفیت" به طور طبیعی در حال انجام است، اما در حال حاضر انتظار می‌رود تمام تلاش‌های بهبود طراحی زمان‌برتر از برنامه‌های اولیه باشد.

چیزی که اکنون مشخص نیست زمانی است که سامسونگ می‌تواند صفحه نمایش دستگاه خود را تقویت کند و فاصله بین حاشیه‌ها و لایه محافظ روی صفحه نمایش Galaxy Fold را بهبود ببخشد. ما باید مدت زمان بیشتری برای حضور این دستگاه در بازار کشورهای مختلف صبر کنیم.

انتهای پیام/

عرضه گوشی منعطف سامسونگ بار دیگر به تعویق افتاد

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ ، گلکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار