مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت:حال خانواده‌های ما در استان خوب نیست به طوری که کارکرد خانواده‌ها عوض شده و باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که جلوی آسیب‌های اجتماعی را بگیریم.

تحکیم خانواده در گرو سلامت مادران استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سید فاطمه‌السادات حسینی مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: پایه و رکن اصلی خانواده، مادر است و خط مقدم مسائل فرهنگی و تربیت فرزندان به عهده خانواده است که اگر مادر خانواده دچار آسیب شود، نظام خانواده نیز سقوط خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نظام دوم ما نظام آموزشی است و اگر معلم سقوط کند، تعلیم و تربیت جامعه ایرانی دچار آسیب جدی خواهد شد، افزود: نظام سوم جامعه است که محور آن الگو‌ها هستند و برای ساختن یک جامعه به مهم‌ترین رکن که کانون خانواده است، نیاز داریم.

وی بیان داشت: سال گذشته با دستگاه‌های متولی امر خانواده سعی کردیم همه برنامه‌های دفتراموربانوان با رویکرد تحکیم بنیان خانواده باشد.

حسینی با تاکید بر اینکه اگر خانواده از آسیب‌های فردی و درونی حفظ شود، جامعه خوبی خواهیم داشت بیان کرد: متاسفانه باید عنوان کنیم که حال خانواده‌های ما در استان خوب نیست به طوری که کارکرد خانواده‌ها عوض شده و باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که جلوی آسیب‌های اجتماعی را بگیریم.

جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان کرمان صبح امروز برگزار شد.

انتهای پیام/س

خط مقدم مسائل فرهنگی و تربیت فرزندان به عهده خانواده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار