مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: مبلغ قرارداد ویلموتس محرمانه است، اما آن چیزی که رسانه‌ها نیز اعلام کردند، نبود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در مورد مبلغ قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران عنوان کرد: مبلغ قرارداد وی کاملا محرمانه است و چیزی که در رسانه‌های ایرانی و خارجی مطرح شده است، درست نیست.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که به رقم درخواست‌های زیاد خبرگزاری‌ها برای گفتگو با ویلموتس در کشور بلژیک یا کشور‌های دیگر، وی علاقه‌ای به انجام دادن مصاحبه نداشت و می‌خواست در ایران اولین مصاحبه خود را با اصحاب رسانه انجام دهد.

علوی در مورد اطلاع رسانی ضعیف فدراسیون در مورد حضور یا عدم حضور مارک ویلموتس به عنوان سرمربی در تیم ملی ایران، بیان کرد: زمانی که این بحث به صورت کلی قطعی نشده بود، اطلاع رسانی مفهموم چندانی نداشت. اگر رسانه‌های کشور بلژیک در مورد مارک ویلموتس اطلاع رسانی می‌کردند به این دلیل بود که وی در این کشور حضور داشته و آن‌ها بیشتر اطلاع داشتند. باید دانست برخی از باشگاه‌ها مذاکراتی را برای حضور سرمربی جدید انجام می‌دهند، ولی تا روزی که به بعد نهایی نرسد، اطلاع رسانی صورت نمی‌گیرد.

او فزود: با این وجود اگر در این موعدد ۱۰ روزه باعث تکدر خاطر اهالی رسانه شدم، عذرخواهی می کنم.

علوی تصریح کرد: ویلموتس از روز گذشته که به ایران آمد بار دیگر وضعیت امکانات مرکز ملی فوتبال، هتلینگ و ساختار‌های پزشکی این مجموعه را مورد بررسی قرار داد و پس از آن هم با حضور در دفترش فهرست بازیکنان تیم ملی در جام جهانی و جام ملت‌ها را بررسی کرد. فهرست تیم ملی اکنون از سوی ویلموتس اعلام شده است. او در کل از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب مشغول تماشای بازی‌های تیم ملی در این تورنمنت‌ها بود.

او افزود: فردا هم فهرست تیم ملی برای دیدار‌های تدارکاتی با سوریه و کره جنوبی اعلام خواهد شد و شنبه هم اردوی این تیم آغاز می‌شود. برنامه‌های تمرینی و نحوه پوشش رسانه این برنامه‌ها هم اطلاع رسانی می‌کنیم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا لورن اسپینوزی فرانسوی هم در کادرفنی مارک ویلموتس حضور دارد یا خیر، بیان کرد: اسپینوزی هم ویلموتس را در کادرفنی تیم ملی ایران همراهی خواهد کرد. ضمن اینکه ما صحبت‌هایی هم با مهدی مهدوی کیا برای حضور در کادرفنی تیم ملی انجام داده ایم، اما تاکنون تنها حضور وحید هاشمیان در این کادر قطعی شده است.

او تصریح کرد: مصداق بارز اینکه رسانه‌های خارجی درباره گزینه‌های سرمربیگری تیم‌های ایرانی صحبت می‌کنند به انعکاس مذاکرات یک تیم لیگ برتری با یک گزینه خارجی در کشور همان مربی باز می‌گردد که در نهایت توافقی هم بین طرفین حاصل نشد. ما از روز گذشته و حتی امروز خبری را تائید می‌کنیم که از سوی خودمان اعلام شده باشد. در این ۲ هفته هیچ نقل قول مستقیم یا حتی غیر مستقیمی از ویلموتس ندیده اید. هر چند رسانه‌های مختلف درباره مذاکره فدراسیون با ویلموتس خبر‌های گوناگونی منتشر کردند.

علوی درباره خرابی هدستی که برای ترجمه حرف‌های ویلموتس در مراسم معارفه در اختیار خبرنگاران بود، گفت: اگر چنین اتفاقی رخ داده است عذرخواهی می‌کنم. در این زمینه نخستین بار بود که چنین کاری انجام می‌دادیم و دیگر مترجمی کنار ویلموتس نبود. به همین دلیل صحبت‌های او از طریق هدست برای حاضران ترجمه شد و اگر خرابی هم بوده امیدوارم در موارد بعدی تکرار نشود. من حتما این موضوع را به شرکتی که هدست‌ها را در اختیار فدراسیون قرار داد، تذکر می‌دهم.


بیشتر بخوانید:

مراسم معارفه مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران + حاشیه‌ها

لیست احتمالی تیم ملی فوتبال ایران/ نخستین شاگردان مرد بلژیکی چه کسانی هستند؟

مناجاتی: همیشه مخالف مربی خارجی بودم/ غذای آماده داریم و نباید از خانه همسایه کاسه آش بگیریم


انتهای پیام/

اظهارات امیر علوی در جمع خبرنگاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار