اخبار ورزشی فوتسال، بدمینتون و تیراندازی با کمان در روز چهارشنبه ۸ خرداد، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

از گلزنی فوتسالیست قزوینی در بازی دوستانه تیم ملی تا حضور مربی آبیکی راهی رقابت‌های کسب سهمیه پاراتیروکمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز  چهارشنبه شاهد خبر‌هایی از  گلزنی فوتسالیست قزوینی در بازی دوستانه،مسابقات بدمینتون همگانی استان برگزار شد و حضور مربی آبیکی راهی رقابت‌های کسب سهمیه پاراتیروکمان هستید.

گلزنی فوتسالیست قزوینی در بازی دوستانه

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان که در اردوی تهران حضور دارد در دیدار تدارکاتی برابر تیم تازه لیگ برتری شده صعود کرده شاهین کرمانشاه شکست خورد.

سهند رضاپور فوتسالیست ملی پوش قزوینی در این بازی که در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود تیم لیگ برتری به پایان رسید، سهند رضاپور تک گل ملی پوشان در این دیدار را به ثمر رساند.

فوتسالیست‌های جوان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

مسابقات بدمینتون همگانی استان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها مهدیه حسینی و فرحناز شایسته اول و دوم شدند، سوم مشترک هم به اعظم رحمان محمدپور و محبوبه نیک اندیش همگی از قزوین رسید،تیم استان در مسابقات همگانی منطقه شرکت می‌کنند.

این رقابت با شرکت ۱۸ بدمینتون باز درخانه بدمینتون قزوین برگزار شد.

مربی آبیکی راهی رقابت‌های کسب سهمیه پاراتیروکمان می‌شود

جبرئیل عبادی مربی آبیکی به همراه تیم ملی پاراتیروکمان کشورمان به منظور کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو راهی رقابت‌های جهانی هلند می‌شود.

تیم ملی پاراتیروکمان تیراندازی با کمان روز شنبه ۱۱ خرداد ماه راهی کشور هلند می‌شود.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.