اخبار ورزشی بوکس، بسکتبال و والیبال در روز یکشنبه ۵ خرداد، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز  یکشنبه شاهد خبر‌هایی از حضور والیبالیست قزوینی در لیگ ملت‌ها،رقابتهای جام رمضان بسکتبال و  برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی استان هستید.

والیبالیست قزوینی امشب راهی چین می‌شود

تیم ملی والیبال برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ امشب راهی چین می‌شود و محمد رضا موذن لیبرو قزوینی در بین ملی پوشان حضور دارد.

تیم ملی والیبال بزرگسالان در هفته اول ۱۰ خرداد برابر ایتالیا، ۱۱ خرداد برابر چین و ۱۲ خرداد برابر آلمان به میدان می‌رود.

مسابقات هفته دوم از تاریخ ۱۷ خردادماه و در کشور ژاپن برگزار می‌شود.

رقابت‌های بسکتبال جام رمضان یادواره زنده یاد مصلایی

در ادامه این رقابت‌ها تیم فنس بافی گلستان پیر یوسفیان با نتیجه نزدیک ۵۶ بر ۴۹ تیم نو جوانان و جوانان قزوین را شکست داد،تیم کافه کاروما هم در بازی دوم با ۶ امتیاز اختلاف ۷۰ بر ۶۴ تیم محمدیه را شکست داد.

سالن شهید بابایی میزبان این رقابت‌ها است.

رقابت‌های بوکس قهرمانی استان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها ۴۰ بوکسور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسال با هم رقابت کردند.

سیلمان محمد مرادیان، ماهان نژاد باقر، محمد حسین جهانبخش، ابوالفضل زرگر و ابوالفضل قلیانی در رده نونهالان، آرمین جاهد، ابوالفضل میرزاقلی و مهدی توکلی در رده نوجوانان، سجاد ساریجلو و مهدی محممودی در رده جوانان، رضا گلباقی، امیر مرتضی پور موحد، مهدی اینانلو، هادی غفاری در رده امید و ابوالفضل جاهد، مسعود هاشمی، سعید ادیب، بهزاد عبدالرزاقی، محمد صادق شریفی، جواد خانبابایی و آیت علیمحمدی در رده سنی بزرگسالان عناوین برتر را کسب کردند،آیت علیمحمدی عنوان ستاره این مسابقات را هم از آن خود کرد.

رقابت‌های قهرمانی استان در خانه بوکس مجموعه تختی برگزار شد و تیم‌های منتخب استان از مرداد تا مهر ماه در رقابت‌های کشوری شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار