بهمن عسگری ملی پوش کاراته استان قزوین مدال طلای لیگ جهانی سری آ ترکیه را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز   شنبه شاهد خبر‌هایی از طلای بهمن عسگری در شب طلایی کاراته ، دعوت فوتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی زیر ۲۰ سال ،،مسابقات والیبال جام رمضان قزوین، دعوت ووشو کارالوندی به اردوی تیم ملی و مسابقات فوتسال جام رمضان هستید.

طلای بهمن عسگری در شب طلایی کاراته

دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته سری A در حالی به میزبانی ترکیه به پایان رسید که بهمن عسگری کاراته کا قزوینی با شکست حریفان در دسته منهای ۷۵ کیلوگرم قهرمان شد.

عسگری با پیروزی مقابل «زبیر محمد انصاری» از هند، «احمد شدید» از اردن، «تیموفی لئونتف» از روسیه، «جرمن چارپنتیر» از شیلی، «هنری ویکوآ» از گرجستان و «عبدالعزیز عبدالمحمود» از مصر به دیدار نهایی راه یافت، در پیکار نهایی ۶ بر یک «لویجی بوسا» از ایتالیا را شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

علی اصغر آسیابری، مجیدحسن نیا و امیر رضا میرزایی در ترکیب تیم ملی و رضا صدیقی بصورت آزاد موفق صعود به مرحله یک هشتم شدند، اما از کسب مدال باز ماندند.

عباس و حمیدرضا جنابی، حمیدرضا داوری، کامبیز کاکاوند و مرتضی کرمی از استان هم در این رقابت‌ها قضاوت کردند.

این رقابت‌ها با شرکت ۱۸۱۳ کاراته کا از ۱۲۰ کشور به میزبانی ترکیه در استانبول، با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید. در این مسابقات تیم اعزامی کشورمان موفق به کسب ۶ مدال طلا و ۳ برنز شد تا عنوان قهرمانی را کسب کند.

فوتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی زیر ۲۰ سال دعوت شد

سهند رضاپور ملی پوش قزوینی به شانزدهمین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال فراخوانده شد.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال جوانان از امروز تا چهارشنبه (یکم تیر) به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

ملی پوشان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا مهیا می‌شوند.

مسابقات والیبال جام رمضان قزوین

در پایان بازی‌های شب گذشته، در رقابت‌های شش نفره، تیم البرز با نتیجه ۳ بر ۲ آکادمی درخشش (ایران ترانسفو زنجان) را برد، در بازی‌های پنج نفره دوم هم تیم محمود آباد ۲ بر صفر اوژن صنعت را شکست داد.

این رقابت‌ها در سالن بعثت قزوین در حال پیگیری است.

ووشو کارالوندی به اردوی تیم ملی راه یافت

در پایان رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشو، آرین افراز ملک رودی به اردوی تیم ملی نوجوانان راه یافت.

افراز ملک رودی در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم رده نوجوانان موفق شد با پیروزی بر رقیبان، جواز حضور در اردوی تیم ملی ووشو اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور برونئی را کسب کرد.

رقابت‌های ووشوی قهرمانی آسیا طی روز‌های ۲۵ مرداد تا ۲ شهریورماه به میزبانی برونئی برگزار می‌شود.

مسابقات فوتسال جام رمضان

در پایان بازی‌های شب گذشته، تیم حساب کتاب ۴ بر ۲ شهدای زینبیه را برد، رنگ مایلی با نتیجه ۳ بر شیشه داروی رازی را شکست داد و بازی یاران خدابنده و شهر مبل هم به تساوی ۲-۲ رسید.

این بازی‌ها شب‌های فرد در سالن شهید بابایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار