مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به باقی ماندن حدود ۶۵۰۰ کانکس در مناطق زلزله زده کرمانشاه، گفت: نهایت زمانی که مردم می‌توانند در کانکس‌ها بمانند تا پایان زمان بازسازی یعنی آخر سال ۹۸ است.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه در گذشته تمرکز اصلی بیشتر در دو شهرستان سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی بود، تاکید کرد: هم اکنون جمع‌آوری کانکس‌ها در تمام شهرستان‌های غربی که کم و بیش کانکس‌هایی در آن‌ها وجود دارد، انجام خواهد شد به خانوار‌هایی که قصد چندطبقه سازی دارند پیشنهاد شده در طبقاتی که ساخته شده و یا پیلوت ساختمان مستقر شوند.

وی عنوان کرد: به هیچ خانواری که منزل آن‌ها بازسازی نشده فشاری وارد نخواهد شد و حتی اگر خانوار‌ها نیازی غیر از نیاز تجاری و خدماتی به کانکس داشته باشند می‌توانند کانکس را در محدوده منزل مسکونی خود مستقر کننددر روستا‌ها تقریبا ۱۰۰ درصد کار بازسازی انجام شده و کانکس‌های روستا‌ها نیز با هماهنگی دهیاری و شورای روستا جمع خواهد شد.

وی هدف از این برنامه را برگردان آرامش به مناطق زلزله زده اعلام و پیش‌بینی کرد حدود ۶۵۰۰ کانکس در مناطق زلزله زده استان باقی مانده باشد.

بالایی با بیان اینکه بر اساس اعلام بنیاد مسکن کار بازسازی مناطق زلزله زده استان تا پایان سال ۹۸ به اتمام خواهد رسید، گفت: بر این اساس نهایت زمانی که مردم می‌توانند در این کانکس‌ها بمانند، تا پایان سال است.

انتهای  پیام/ز

 

بازسازی مناطق زلزله زده استان تا پایان سال ۹۸ به اتمام خواهد رسید

برچسب ها: زلزله ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.