فرماندار سرپل ذهاب گفت: ۱۲ هزار و ۵۶۵ واحد احداثی شهری و روستایی در سرپل ذهاب پایان یافته که از این تعداد چهارهزار و ۸۱۴ واحد در شهر و هفت هزار و ۷۵۱ واحد روستایی است و ساخت و ساز در روستا پایان یافته است.

پایان ساخت ۱۲ هزار و ۵۶۵ واحد احداثی شهری و روستایی در سرپل ذهاببه گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به آسیب دیدگی ۳۵ هزار واحد مسکونی در زلزله ۷ و سه دهم ریشتری آبان ۹۶، روند بازسازی را خوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون ۱۷ هزار و ۲۰۷ واحد تعمیری در شهرستان سرپل ذهاب تعمیر شده است که از این تعداد ۱۱ هزار و ۵۲۱ واحد شهری و پنج هزار و ۶۸۶ واحد تعمیری روستایی است.

محبت جمالی نیا افزود: ۱۲ هزار و ۵۶۵ واحد احداثی شهری و روستایی در سرپل ذهاب پایان یافته که از این تعداد چهارهزار و ۸۱۴ واحد در شهر و هفت هزار و ۷۵۱ واحد روستایی است و ساخت و ساز در روستا پایان یافته است.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۳۷۵ واحد شهری در مرحله اسکلت گذاری است که کمبود آهن آلات برای واحد‌هایی که دیر اقدام به ساخت و ساز کرده اند یکی از مشکلات موجود است از این رو ۲ هزار تن آهن آلات و سیمان مورد نیاز است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب با اشاره به حوزه مساجد گفت: ۴۳ مسجد شامل هشت احداثی، ۲۹ تعمیری و هفت تکمیلی در شهرستان با پنج میلیارد و ۳۶۲ میلیون اعتبار در دست اقدام است که ۱۷ مسجد نیز در حوزه اعتبارات دیده نشده و بر اساس اعتبار نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان کمبود اعتبار در حوزه مساجد داریم.



انتهای  پیام/ز


 

۲ هزار تن آهن آلات و سیمان  برای پایان بازسازی واحدها مورد نیاز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.