معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تاکنون ۱۴ انبار حاوی خرما و کاغذ که در سامانه ثبت جامع انبار‌ها ثبت نشده، شناسایی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا جمالی بیان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از توزیع کنندگان خرما و کاغذ در استان، به انبارداران متخلفی که موجودیشان را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نکرده‌اند، برخورد کردیم که به آن‌ها هشدار‌های لازم داده شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۶۴ انبار و سردخانه در استان موجودی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کرده‌اند، افزود: کسانی که موجودی کالای خود را در این سامانه ثبت نکنند به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر از عرضه کنندگان کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم خواست، برای شناسنامه دارکردن انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا مرتبط با ماده شش قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین جلوگیری از احتکار و گرانفروشی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰ قلم کالا مشمول اعلام موجودی و ثبت در سامانه جامع انبار‌ها هستند که اگر صاحبان کالا اعم از تولیدکنندگان، عمده فروشان و توزیع کنندگان موجودی کالای خود را مشخص نکنند، کالای آن‌ها به عنوان کالای احتکار توقیف می‌شود.

انتهای پیام/ک

شناسایی ۱۴ انبار ثبت نشده در سامانه جامع انبارها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.