معاون دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خواستار استقرار پاسگاه فصلی در پارک‌های پرتردد از جمله پارک شرقی، غربی و پارک کوهستان شد.

پاسگاه فصلی در پارک‌های پرتردد مستقر می شودبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسن ایمانی مقدم  معاون دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با توجه به آغاز فصل گرما مردم انتظار دارند تفرجگاه‌ها محیط آرام و امنی برای خانواده‌ها باشد گفت: برای برقراری امنیت بیشتر انتظارات ما از نیروی انتظامی است در حالی که ظرفیت نیروی انتظامی به این اندازه نیست که ۲ نیرو را در هر پارکی مستقر کند لذا انتظار ما از شهرداری این است که نگهبانان و کسانی که در نگهداری فضای سبز خدمت می‌کنند بتوانند همیار نیروی انتظامی باشند.

وی خواستار استقرار پاسگاه فصلی در پارک‌های پرتردد از جمله پارک شرقی، غربی و پارک کوهستان شد و ابراز داشت: همچنین از نیروی انتظامی استان می‌خواهیم گشت‌های پلیس پیاده و موتوری خود را در این مناطق به منظور تأمین آرامش شهروندان افزایش دهند.

ایمانی مقدم روشنایی پارک‌ها را نیز عامل مهمی در پیشگیری از وقوع جرم دانست و اظهار داشت: روشنایی پارک‌ها باید مستقیم، یکنواخت و دائمی باشد و به این منظور اگر از برج‌های نوری استفاده شود ضریب ارتکاب بسیاری از جرایم در محوطه پارک‌ها نیز کاهش خواهد داشت.

معاون دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: همچنین از راه اندازی اردوگاه کنگاور در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بیان داشت: با راه اندازی این اردوگاه ظرفیت نگهداری از معتادان متجاهر بیشتر می‌شود و بسیاری از مشکلاتی که از جانب این افراد جامعه را تهدید می‌کند مرتفع خواهد شد.

وی ایجاد یگان حفاظت ویژه شهرداری‌ها را یکی دیگر از راهکارهای کمک در راستای ایجاد امنیت عنوان کرد و افزود: لازم است برای جمع آوری افراد شرور و سارقین و زورگیرهایی که در پارک‌ها فعالیت می‌کنند پوشش انتظامی خاص با هماهنگی شهرداری‌ها شکل بگیرد.

انتهای  پیام/ز

 

راه اندازی اردوگاه کنگاور در آینده‌ای نزدیک

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.