رئیس فدراسیون جودو از آمادگی فدراسیون جودو برای اختصاص میزبانی اردو‌های ملی به اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو امروز در مجمع سالانه هیئت جودوی اردبیل از آمادگی فدراسیون جودو برای اختصاص میزبانی اردو‌های ملی به اردبیل خبر داد و گفت: اگر تقاضای میزبانی اردو‌های آمادگی جودو به فدراسیون جودو ارائه شود و ما با اشتیاق استقبال می‌کنیم چرا که برگزاری اردو‌ها در این زمینه بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تقویم ورزشی فدراسیون جودو تدوین شده است و به طور کامل اجرا و این تقویم به تمامی هیئت جودوی استان‌ها ارسال می‌شود.

رئیس فدراسیون جودو با اشاره به کسب مدال جهانی ملایی گفت: این بزرگترین افتخار برای جودوی کشورمان بود و فدراسیون جودو به این امر افتخار می‌کند.

میراسماعیلی بیان کرد: برنامه‌ریزی مدون در این زمینه مبنای کار است تا بتوانیم جودوی کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم و در این زمینه هیئت‌های جودوی استان‌ها باید پیشگام باشند.

وی افزود: هیئت ورزشی جودوی اردبیل ظرفیت‌های خوبی در جودو دارد و باید استعدادیابی انجام شود تا شاهد درخشش جودکاران اردبیلی نیز باشیم.

رئیس فدراسیون جودو از تجهیز سالن جودوی استان خبر داد و افزود: فدراسیون جودو در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهد تا جودو در مسیر پیشرفت قرار گیرد و درصدد هستیم ورزش جودو را به همگان معرفی کنیم که این یک نیاز اساسی است.

میر اسماعیلی گفت: با توجه به این که قدمت ورزش جودو بسیار بالاتر از ورزش‌های رزمی دیگر است، درصدد هستیم تعداد جودوکاران را در سطح کشور افزایش دهیم و البته کشورمان به کسب مدال المپیک در رشته ورزشی جودو نیز حساب ویژه‌ای باز کرده است.

انتهای پیام/ح

تقویم ورزشی فدراسیون جودو تدوین شده است

برچسب ها: جودو ، اردوی تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.