چهار خانه ورزش روستایی در شهرستان نیر به زودی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تقی زاده، رئیس کارگروه توسعه ورزش‌های همگانی و روستایی ورزش و جوانان اردبیل به همراه سرپرست اداره ورزش و جوانان نیر جهت توسعه ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و راه اندازی خانه ورزش روستایی از چهار روستای صائین، کورعباسلو، بوسجین و مجید آباد بازدید بعمل آوردند.

وی گفت: با توجه به سرانه بالای جمعیت این روستا‌ها و طی بازدیدی که بعمل آمد تلاش می‌کنیم با افتتاح خانه ورزش روستایی و تأمین تجهیزات و امکانات ورزشی شرایط بهتری را برای استفاده جوانان این مناطق از خانه‌های ورزش را فراهم کنیم.

رئیس کارگروه توسعه ورزش‌های همگانی و روستایی ورزش و جوانان اردبیل افزود: تکمیل و راه اندازی خانه ورزش روستایی یکی از اولویت‌های ورزشی است که باید ضمن سرعت بخشیدن در روند اجرایی آن، در تابستان امسال شاهد افتتاح این خانه‌های ورزش باشیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر در جریان بازدید از این روستا‌ها گفت: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی، افزایش نشاط و شادابی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستا‌ها با مشارکت اداره کل، بخشداری ها، دهیاری‌ها و جوانان ساخته و تجهیز می‌شود.

آقازاده اظهار کرد: در راستای تجهیز و راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی با حمایت اداره کل ورزش استان از جامعه ورزش روستایی تلاش می‌کنیم علاوه بر این چهار روستا، خانه ورزش را در دو روستای دیگر نیز افتتاح و راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/ح

تجهیز و راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی

برچسب ها: خانه ورزش ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.