معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان گفت: در سالجاری طبق پیش بینی‌ها ۳ هزار خانه ورزش روستایی در کشور تجهیز شده و دراختیار روستاییان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان که به اردبیل سفر کرده در دیدار با استاندار اردبیل گفت: یکی از برنامه‌های ما در سالجاری تجهیز خانه‌های ورزش روستایی است و تلاش می‌کنیم با تجهیز ۳ هزار خانه ورزش روستایی این تعداد را به ۷ هزار خانه ورزش روستایی برسانیم.

وی افزود: ترغیب و تشویق روستاییان به امر ورزش بسیار مهم و حائز اهمیت است و دراین راستا خانه‌های ورزش روستایی را با مشارکت شورا‌های روستایی، بسیج و سایر ارگان‌های مربوطه به نحو احسن تجهیز می‌کنیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان تصریح کرد: در کنار تجهیز خانه‌های روستایی امسال درنظر داریم اجرا و برگزاری مسابقات ورزشی را جدی بگیریم و دراین راستا هم اقدامات لازم انجام گرفته است.

احمدی اضافه کرد:همچنین برای سالجاری اجرای مسابقات ورزشی در روستا‌ها پیش بینی شده و استارت این مسابقات هم زده شده و طبق برنامه ریزی‌ها تا دهه فجر سال ۹۸ در چند رشته ورزشی مسابقات را بصورت مرحله به مرحله اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در کشور

برچسب ها: ورزش ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.