موسوی با اشاره به اینکه نوسان نرخ ارز بر بازار مسکن تاثیرگذار است گفت: وضعیت اقتصادی و کمبود تولید در این شرایط دخیل بوده است.

ابوالفضل موسوی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار  مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار مسکن گفت: طی سال های گذشته روند تولید مسکن در بخش دولتی کاهش چشمگیری داشته است.


بیشتر بخوانید: قراردادهای زیرزمینی، ترفند جدید دلالان مسکن!/ قانونی شدن سامانه املاک و معاملات مسکن در راه است 


وی با اشاره به اینکه امسال، نوسان نرخ ارز  بر بازار مسکن تاثیرگذار بوده است، تصریح کرد: به جز  این عامل، وضعیت اقتصادی در کشور و همچنین کمبود تولید در این شرایط دخیل بوده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت، باید سیاستی را لحاظ کند که بازار عرضه و تقاضا مشخص باشد، اظهار کرد: دولت می‌تواند در بخش اجاره، برنامه‌ای را اجرا کند که این بخش بتواند روند بهتری را طی کند.

موسوی گفت:  اکنون خلاء‌های قانونی برای تولید و عرضه مسکن نداریم. مجلس، قانون گذار است و وظیفه این نهاد، نظارت بر این امر است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درفصل تابستان و جابجایی خانوارها، نوسان در قیمت مسکن وجود دارد تصریح کرد: بعد از تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد بازار مسکن، تحولاتی را درخصوص قیمت های جدید خواهد داشت.

انتهای پیام/

هم اکنون خلاء‌های قانونی برای تولید و عرضه مسکن نداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار