رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری ۲ کلاه بردارکارت به کارت و کشف کلاهبرداری یک میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: در این پرونده از یک شهروند قزوینی ۲۷۰ میلیون ریال به صورت کارت به کارت کلاهبرداری شده بود و پلیس پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت ۲ نفر از کلاهبرداران را شناسایی کرد.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: یک اکیپ از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های قضائی لازم به استان تهران اعزام شدند و متهمان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تاکید کرد: متهمان در بازجوئی‌های فنی پلیس، ابتدا منکر بزه انتسابی بودند، ولی در مواجه با مستندات و ادله متقن به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲ شاکی در این باره شناسایی شده است گفت: کلاهبرداران از شاکیان یک میلیارد ریال با این شیوه کلاهبرداری کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به این که متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی استان شدند از مردم خواست: از اعتماد بیش از حد به دیگران بپرهیزند چرا که هرگونه تماس تلفنی و اعلام برنده شدن در قرعه کشی و درخواست رفتن نزد دستگاه‌های خودپرداز، زنگ خطری برای دسترسی به اطلاعات حساب بانکی و تخلیه موجودی حساب است.

انتهای پیام/پ

شناسایی و دستگیری کلاهبرداران میلیاردی

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار