صفی‌نیا گفت: پیرو خرید ۶ دستگاه پل تلسکوپی و با انجام مراحل پایانی زیر ساخت‌های مورد نیاز، بهره‌برداری از آنها در آینده‌ای نزدیک فراهم خواهد شد.

مراحل پایانی آماده سازی پل‌های تلسکوپی در فرودگاه مهرآبادبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد؛ صفی‌نیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد اظهار کرد: پیرو خرید ۶ دستگاه پل تلسکوپی و با انجام مراحل پایانی زیر ساخت‌های مورد نیاز، بهره‌برداری از آنها در آینده‌ای نزدیک فراهم خواهد شد.


بیشتر بخوانید: استفاده از۶ پل تلسکوپی در ترمینال‌های ۱و ۲ مهرآباد


وی بیان کرد: برق رسانی به دو دستگاه از پل‌ها و همچنین احداث ساختمان پست برق به اتمام رسیده و بتن ریزی مسیر حرکت پل‌ها با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در مساحت بیش از ۷۰۰ متر مربع در حال اجرا و نیز تابلو‌ها و تجهیزات ساختمان پست برق نیز در حال انتقال است.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: اجرای زیرساخت به منظور راه اندازی پل‌های تلسکوپی با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات فرودگاه مهرآباد در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
اتفاقا منم يه طرح دادم كه پل هاي تلسكوپي به درب عقب هواپيماها هم وصل بشن و هر چهار در هواپيما موقع سوار و پياده كردن مسافرا واز بشن تا مردم راحت و سريع سوار و پياده بشن ولي الان فقط يه در جلو رو واز ميكنن
استرالياييا و كاناداييا و اروپاييا هم خيلي خوششون اومد و تائيدش كردن فرسادم برا آمريكاييا كه اونام تاييدش كنن
آخرین اخبار