خیران سخاوتمند فسایی بیش از ۱۲۰ میلیون تومان در جشن گلریزان کمک کردند.

کمک ۱۲۰ میلیون تومانی خیران فسایی در جشن گلریزانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هرساله زمانی که ماه مبارک رمضان فرا می‌رسد طبق سنت دیرینه، مردم و مسولین شهرستان فسا کنار یکدیگر لحظاتی از بخشش را به نمایش می‌گذارند و جشنی برای نشاندن لبخند امید و زندگی به زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده‌های آنان در فسا برپا می‌کنند ودر این مراسم هر کس به وسع خود گامی برای آزادی یک زندانی می‌دارد.

رئیس دادگستری شهرستان فسا در این مراسم با بیان اینکه این روز‌ها برخی افراد آبرومند گرفتار پرونده‌های جرائم غیر عمد هستند افزود: در شهرستان فسا بیش از ۷۰ نفر با بدهی بیش از ۵ میلیارد تومان در زندان به سر میبرند.

رستگار افزود: این افراد ناخواسته و با بدهی‌های ناشی از چک، مهریه و بدهی بانکی زندگی زیر سقف زندان را تجربه می‌کنند و امیدواریم با کمک خیرین و ستاد دیه بتوانیم تعدادی از این زندانیان را آزاد کنیم.

فرماندار ویژه فسا هم در این مراسم از حمایت‌های دولت از خانواده‌های زندانیان و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به آن‌ها خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی از طرف نهاد‌های حمایتی به ۳۸ نفر از خانواد‌های جرائم غیر عمد پرداخت شده است.

کرمی افزود: بر اساس قانون ۱۴ رفع مطلقه فقر نیز برای ۵۰ خانوار دیگر که سرپرست آن‌ها در زندان هستند نیز بسته‌های حمایتی در قالب طرح‌های اشتغالزایی در سال جاری پرداخت خواهد شد.

رئیس زندان فسا هم گفت: سال گذشته با همکاری خیران فسایی و ستاد دیه ۴۳ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در شهرستان فسا آزاد شدند.

زراعتیان افزود: در جشن گلریزان جرائم غیر عمد سال گذشته بیش از سه میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار در قالب کمک‌های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت توسط خیرین و ستاد دیه برای آزادی زندانیان کمک کردند.

وی ادامه داد: هرساله این سنت زیبا، باشکوه خاصی در فسا برگزار میشود و امشب هم خیران و مردم خیرخواه و نیک‌اندیش این دیار، با کمک ۱۲۰ میلیون تومانی زمینه آزادی ۳۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد دیگر را نیز فراهم کردند.
انتهای پیام/م

کمک میلیونی خیران در جشن گلریزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.