رئیس مرکز ملی وعظ و ارشاد وزارت اوقاف پادشاهی عمان در اولین سفر خود به جمهوری اسلامی ایران، به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شد.

تشرف رئیس مرکز ملی وعظ و ارشاد وزارت اوقاف پادشاهی عمان به حرم امام رضا (ع)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،شیخ احمد بن سعید بن خلیفه البوسعیدی رئیس مرکز ملی وعظ و ارشاد وزارت اوقاف پادشاهی عمان که برای نخستین بار به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است؛ در اولین سفر خود به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شد.
 
در حاشیه این تشرف با حضور در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با فعالیت‌های مختلف علمی ـ پژوهشی این مرکز آشناشد و این نهاد علمی را بی‌مانند خواند.

وی با تجلیل از فعالیت‌های پژوهشی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در حوزه قرآن و حدیث نبوی از مدیر عامل این مجموعه برای حضور و دیدار با مفتی اعظم عمان دعوت کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرویان حسینی، مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی نیز در این بازدیدگفت: عمان از نظر وسعت کشوری کوچک است؛ اما نگاه توأم با شرح صدر و احترام به اندیشه‌ها، تنوع قومیتی، مذهبی و دینی را در آنجا به یک فرصت تبدیل کرده است.

انتهای پیام//م. ن


سفر رئیس مرکز ملی وعظ و ارشاد وزارت اوقاف پادشاهی عمان به مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.