امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: روز جهانی قدس، روز اسلام و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

روز قدس، نمایش قدرت اسلام در برابر مدعیان زورگو استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت تربت جام بابیان اینکه نابودی اسرائیل به فضل خدا نزدیک است، گفت: روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران و روز دشمنی با آمریکا و اسرائیل است که با ظلم و ستم بر ملت‌های مسلمان حکومت می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز همه آزادی خواهان در برابر زیادی خواهی استبداد امپریالیسم جهانی به پا خواسته و از حقوق خود دفاع می‌کنند؛ روز قدس روز تذکر و نمایش قدرت اسلام به تمام مدعیان سلطه جوی جهان است.

امام جمعه اهل سنت تربت جام با دعوت قشر‌های مختلف مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مردم همیشه در صحنه، بیدار و آگاه شیعه و اهل سنت با حضوری پر شور‌تر از سال‌های گذشته و با توجه به حساسیت‌های فراوان منطقه‌ای در روز جهانی قدس، در جمعه آخر ماه مبارک رمضان شرکت می‌کنند.

مولوی جامی الاحمدی افزود: برای آزادی قدس شریف تا آخر ایستاده ایم و نجات آن آرزوی همه ما است، لذا به صحنه می‌آییم تا صفوف معترضان به ظلم پر رنگ تر شود و دشمنان اسلام با دیدن این همبستگی در ترس و نا امیدی گرفتار شوند.

انتهای پیام//ز. ج


روز قدس، روز نمایش قدرت اسلام به تمام مدعیان سلطه جوی جهان است

برچسب ها: قدس ، رمضان98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.