پیت بودجج، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ از سیاست نامشخص دونالد ترامپ در قبال ایران ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، پیت بودجج، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا روز گذشته (دوشنبه) درباره سیاست دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور در قبال ایران ابراز نگرانی کرد.

وی در یک پیام ویدئویی که در حساب توییتر منتشر شد، اعلام کرد: من واقعا نگران تشدید تنش‌ها با ایران هستم؛ زیرا مشخص نیست سیاست دولت ترامپ در قبال ایران چگونه است و همچنین به دلیل اینکه می‌ترسم شرایط از کنترل رئیس جمهور آمریکا خارج شود.

بودجج که یک کهنه سرباز جنگ در افغانستان است، در ادامه ضمن انتقاد از سیاست‌های  ترامپ افزود: این نخستین بار نیست که دونالد ترامپ کنترل یک مسئله بین المللی را از دست می‌دهد. رئیس جمهور آمریکا ممکن است یک واکنش زنجیره‌ای را آغاز کند که حتی کاخ سفید هم قادر به متوقف کردن آن نخواهد بود.

شایان ذکر است، ترامپ از زمان ورود به رقابت‌های انتخاباتی همچنان به انتقاد از ایران و باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل امضای توافق هسته‌ای (برجام) پرداخته است. رئیس جمهور آمریکا سال گذشته میلادی در اقدامی که با مخالفت دیگر اعضای توافق هسته‌ای مواجه شد، آمریکا را از این توافق خارج و تهدید کرد که تحریم‌های ضدایرانی را از سر خواهد گرفت.

پیت بودجج شهردار دموکرات ساوت بند در ایندیانای آمریکاست که از زمان ورود به رقابت‌های انتخاباتی مورد انتقاد ترامپ قرار گرفته است. ترامپ پیشتر بودجج را به یکی از شخصیت‌های کارتونی مجله «مد مگزین» تشبیه کرده بود. رئیس جمهور آمریکا حتی در یکی از گردهمایی‌های انتخاباتی اش نام فامیلی این نامزد دموکرات را هم به سخره گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۲۳:۴۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
به آمریکا و انگلیس باید فهماند نبودن هر دو در خلیج فارس بنفع همه است.از اینجا بروند خانه خودشانهیچ نیروی خارجی حق توقف دراز مدت در خلیج فارس و عمان را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۴۱ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
این اوضاع و احوال داخلی آمریکاست که خود رسانه های رسمی آمریکا آن را باز نشر میدهند نه دشمنان آمریکا قابل توجه رجال سیاسی کشور از هر دارودسته ای که هستند با اینکه دموکرات و جمهوریخواه هر دو در دعوای زرگری همدیگر را با الفاظ کوبنده( در ظاهر) مورد انتقاد قرار میدهند ولی در نحوه اصول اجرائی سیاستها کاملاً در هم آمیخته و منسجم و یکسو عمل میکنند و با اینگونه رفتارها هم ملت و عامه مردم امریکا را سر کار میگذارند و دچار سرگیجه میکنند و هم سیاسیون جهان را که این مسائل را دنبال میکنند در حالیکه چه این و چه آن هر دو یکراه را در اصول طی میکنند..........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
ننگ بر امریکا
آخرین اخبار