عبدالله: اتهام فساد و فحشا در ارگ جدی است و باید بررسی شود

رئیس اجرایی دولت افغانستان تاکید کرد که اتهام‌ ترویج فساد و فحشا از سوی حلقه هایی در ارگ ریاست جمهوری جدی است و باید بررسی شود.

عبدالله: اتهام فساد و فحشا در ارگ جدی است و باید بررسی شودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی دولت افغانستان در سخنانی تاکید کرد که اتهام‌ ترویج فساد و فحشا از سوی حلقه هایی در ارگ ریاست جمهوری جدی است و باید بررسی شود.

وی اظهار داشت: «موضوع اتهامات سوء استفاده جنسی از زنان یک قضیه جدی است؛ این اتهامات به حیثیت خانم‌ها و اعتبار آنان در جامعه که اکنون از جایگاه ویژه ای برخوردارند صدمه وارد می‌کند.»

رئیس اجرایی دولت افغانستان افزود: «این قضیه باید مورد تحقیق قرار گیرد و از این موضوع نباید استفاده ابزاری شود؛ در شرایطی که کشور قرار دارد چنین مواردی به اعتبار جمهوری اسلامی افغانستان آسیب می‌زند.»

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که در روزهای گذشته جنرال حبیب الله احمدزی، مشاور سابق اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در مصاحبه با تلویزیون خصوصی خورشید مدعی شده که شماری از وزیران، مشاوران آقای غنی و نمایندگان مجلس در ترویج فحشا نقش دارند. وی همچنین مدعی شد که برخی از زنان بر اساس روابط به مجلس نمایندگان راه یافته اند.

همچنین مریم وردک، مشاور پیشین دولت افغانستان نیز در این مورد ابراز نگرانی کرده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار