تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دیدار با النصر عربستان در تنها دیدار باقیمانده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز راهی قطر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان از ساعت ۲۱ چهارشنبه شب به وقت تهران در چارچوب آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و برای تعیین صدرنشین گروه A این مسابقات در دوحه قطر به مصاف یکدیگر می‌روند.

به دنبال لغو دیدار ۲ تیم که قرار بود هفته گذشته در ورزشگاه کربلا عراق برگزار شود به دلایل امنیتی، ذوبی‌ها کشور قطر و شهر دوحه را به عنوان زمین بی‌طرف به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد دادند که مورد موافقت قرار گرفت.

کاروان تیم فوتبال ذوب‌آهن ظهر امروز دوشنبه و برای رویارویی با النصر از طریق فرودگاه شهید بهشتی اصفهان راهی دوحه قطر شد و در هتل ویندهام دوحه استقرار می‌یابد.

ذوبی‌ها که روز گذشته آخرین تمرین خود را در اصفهان برگزار کردند، پس از استراحتی کوتاه از ساعت ۲۰ امشب به وقت قطر نخستین تمرین خود را در دوحه برگزار خواهند کرد.

مسعود ابراهیم‌زاده و رشید مظاهری که گفته می‌شود مصدوم هستند، قادر به همراهی تیمشان برابر النصر نخواهند بود. ضمن اینکه کریستین اوساگوانا و میلاد فخرالدینی به دلیل محرومیت سبزپوشان را در سفر به قطر همراهی نمی‌کنند.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان که به تازگی به مقام قهرمانی لیگ عربستان دست یافته است، با قضاوت داوران ازبکستانی در ورزشگاه العربی قطر برگزار می‌شود.

ذوب‌آهن در صورت پیروزی یا کسب تساوی در این دیدار به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود و النصر برای ایستادن در صدر جدول راهی جز شکست دادن شاگردان علیرضا منصوریان ندارد.

انتهای پیام/م

 

تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دیدار با النصر عربستان راهی قطر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.