رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت :دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی مشترکات زیادی از بعد آموزشی و تحقیقاتی با هم دارند .

 به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی مشترکات زیادی از بعد آموزشی و تحقیقاتی با هم دارند و می‌توانند بر روی تصمیم گیران جامعه تاثیر گذار باشند.

وی گفت : از اقدامات مهم در این زمینه، میزبانی دانشگاه علوم پزشکی از مجمع دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان در سال گذشته و در راستای هم افزایی و همکاری موثر در بهره گیری از ظرفیت‌های یکدیگر بود.

مرادی گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بعد از دانشگاه تهران در بعد جذب دانشجوی خارجی رتبه برتر کشور را دارد.

وی گفت : کمبود فضای فیزیکی در این دانشگاه از مشکلات و چالش‌های اساسی در جذب دانشجوی خارجی است که با تعیین تکلیف و بازگرداندن ساختمان بیمارستان سینا تا حدی این مشکل مرتفع خواهد شد.

امینی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : رسالت همه دانشگاه‌ها یکی است و آن هم آموزش و پژوهش است و همان طور که دانشگاه علوم پزشکی با جسم و روان افراد جامعه سر و کار دارد، دانشگاه آزاد نیز با علوم مختلف انسانی و اجتماعی عجین است.

وی گفت : ارتباط و تعامل بسیار خوبی بین این دو دانشگاه وجود دارد و سعی ما هم بر این است که این روابط هر روز بیشتر شود، زیرا این امر موجب پرهیز از موازی کاری و جلوگیری از پِرت وقت و هزینه در دانشگاه‌ها خواهد شد.

امینی افزود : ما هم مصر و مصمم به تعیین تکلیف ساختمان بیمارستان سینا هستیم و در آینده‌ای نزدیک و پس از تشکیل جلسات کارشناسی مشترک این امر محقق می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

میزبانی دانشگاه علوم پزشکی از مجمع دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.