یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی از تحرکات برای کنار زدن رضاییان از مدیر عاملی این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پارس جنوبی با مشکلات زیادی در این فصل روبه رو بود و به گفته بهرام رضاییان مدیرعامل این تیم، در این باشگاه همه فقط به تمام شدن لیگ فکر می‌کردند. حالا با پایان لیگ هجدهم محمد اسدی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی جم، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ابعاد جدیدی از مشکلات این تیم را مطرح می‌کند.

تحرکات عجیب در جم / رضاییان می‌ماند؟

بحث‌های مالی به تیم ما صدمه زد

اسدی گفت: بعد از بازی با پرسپولیس تهران در هفته پایانی توانستیم به هر شکلی بود ۱۱ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و با احتساب مبلغی که قبلا به بازیکنان داده بودیم، میزان دریافتی کادرفنی و بازیکنان به ۴۶ درصد رسید. اما همه می‌دانند که مشکلات مالی در طول فصل چه آسیبی به ما زد.

قبل از بازی با پرسپولیس تحرکاتی علیه رضاییان دیده شد

محمد اسدی درباره تحرکاتی که علیه بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی در حال انجام است بیان کرد: من هم چنین چیزی را تایید می‌کنم. اتفاقاتی در این باشگاه رخ داده که به جزییات آن دسترسی ندارم، اما تحرکاتی علیه رضاییان در این باشگاه در حال انجام است.

تحرکات عجیب در جم / رضاییان می‌ماند؟

همه بار به دوش رضاییان افتاده است

اسدی در پاسخ به این سوال که چرا به جز بهرام رضاییان شخص دیگری در این باشگاه به امور مدیریتی مشغول نیست و دیگر اعضای هیئت مدیره کمکی به او نمی‌کنند بیان کرد: در این باشگاه شرایط خاصی وجود دارد. اعضای دیگری نیز در هیئت مدیره وجود دارند، اما همه وظایف روی دوش رضاییان افتاده است.

او اضافه کرد: دیگر اعضای هیئت مدیره باید کمک می‌کردند تا کار‌ها بین آنها و مدیرعامل تقسیم شود، اما در این باشگاه همانطور که قبلا گفتم همه امور توسط یک نفر انجام می‌شود.‌

می‌خواهیم خطیب را نگه داریم

عضو هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی تصریح کرد: عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم ما در پایان لیگ استعفا کرد. این را باید بگویم که هنوز با استعفای او توسط رضاییان موافقت نشده است. همه هواداران می‌خواهند که خطیب بماند و ما نیز در تلاشیم تا دوباره او را به پارس جنوبی برگردانیم.


 بیشتر بخوانید:

جدایی تارتار از پارس جنوبی قطعی شد/ مقصد بعدی تیم ملی امید؟

نوری: اگر می‌خواستم به شایعات توجه کنم باید فوتبال را کنار می‌گذاشتم

عذرخواهی لیدر تیم فوتبال پارس جنوبی از هواداران پرسپولیس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار