رئیس کمیته امداد باینگان گفت: همزمان با شب‌های مبارک قدر بیش از ۱۵۰۰ کیلو گرم برنج مرغوب با کمک ۱۹ میلیون تومانی خیر باینگانی مقیم خارج از کشور خریداری و در میان خانوار‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ابراهیم یوسفی، رئیس کمیته امداد باینگان با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان خیران کمک‌های بسیاری به منظور اطعام نیازمندان به این نهاد اهدا کرده اند، گفت: این کمک‌های مردمی به منظور برپایی سفره‌های آسمانی اطعام، توزیع غذای گرم و خرید سبد موادغذایی هزینه شده است.

یوسفی افزود: همچنین همزمان با آغاز شب‌های مبارک قدر یک خیر باینگانی مقیم خارج از کشور حدود ۱۹ میلیون تومان به منظور اطعام نیازمندان به این نهاد اهدا کرد.

وی تاکید کرد: با این میزان کمک بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم برنج مرغوب خریداری شد.

رئیس کمیته امداد باینگان اعلام کرد: کیسه‌های برنج خریداری شده در میان مددجویان شهر بانه وره و روستا‌های زردویی، ساتیاری و تین توزیع شده است.

ابراهیم یوسفی با تاکید بر اینکه این نهاد به دلیل شناسایی و احصا آمار خانوار‌های نیازمند و محروم اطلاعات دقیقی نیز از نیاز‌های آنان دارد، عنوان کرد: کمک‌های مردمی در کمترین زمان ممکن به دست خانوار‌های مددجو می‌رسد.

یوسفی  بیان کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا شماره گیری کد #۰۸۳*۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی‌های همراه از میسر‌های آسان اهدای کمک به نیازمندان است.


انتهای  پیام/ز

 

کمک بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم برنج مرغوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.