مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از اطعام حدود ۲۵ هزار نیازمند کرمانشاهی در نیمه نخست ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت : این تعداد نیازمند با کمک یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومانی خیران نیک اندیش اطعام شده اند.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : در نیمه نخست ماه مبارک رمضان امسال ۲۵ هزار مددجو و نیازمند کرمانشاهی میهمان ضیافت افطار و خوان کرم خیران بودند.

وی با بیان اینکه خیران نیکوکار برای اطعام این تعداد مددجو بیش از یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان اهدا کرده اند، گفت : با این میزان کمک مردمی حدود ۱۷هزار پرس غذای گرم توزیع و هفت هزار و ۸۲۹ سبد کالا شامل اقلام و مواد ضروری غذایی خریداری شده است.

وی با یادآوری اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان کمپین سفره‌های آسمانی اطعام ده هزار تومانی نیازمندان اجرا شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد، بیان کرد: خیران با پرداخت ده هزار تومان می‌توانند یاری رسان این نهاد در برپایی ضیافت اطعام برای نیازمندان و توزیع موادغذایی مورد نیاز خانوار‌های مددجو باشند.

خدرویسی با بیان اینکه امیدواریم مشارکت خیران در شب‌های مبارک قدر برای اطعام نیازمندان بیشتر شود، عنوان کرد: شماره گیری کد#۰۸۳*۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی‌های همراه و واریز کمک‌ها به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از راه‌های مشارکت در کمپین سفره‌های آسمانی اطعام نیازمندان است .

 

 

انتهای پیام/د

۲۵ هزار مددجو و نیازمند کرمانشاهی میهمان ضیافت افطار و خوان کرم خیران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.