لژیونر ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان گفت: در مسابقات پیش رو، تمام تلاشم را می‌کنم تا به بتوانم برای تیم اسپارتاک مسکو مفید واقع شوم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد احمدزاده لژیونر فوتبال ساحلی کشورمان که چند وقتی است به تیم اسپارتاک مسکو پیوسته است، پس از درخشش و گلزنی در لیگ ساحلی این کشور برای اسپارتاک و همچنین کسب عنوان برترین بازیکن میدان در بازی دوم این تیم مقابل تیم لکوموتیو با تلویزیون  این کشور به مصاحبه پرداخت.

احمدزاده، ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان و مهاجم فعلی تیم اسپارتاک در این مصاحبه با تلویزیون روسیه گفت: بازی سختی داشتیم. من نیز به علت اینکه مدت کمی بود که به کشور روسیه آمده‌ام و اخیرا با تیم کار خود را آغاز کردم، هنوز هماهنگ نشده بودم. اما مطمئنم هر چه قدر که از بازی ها بگذرد عملکردم رو به رشد خواهد بود.

وی در مورد عملکرد خودش در این بازی مقابل لوکوموتیو تاکید کرد: تمام تلاشم را می کنم تا برای اسپارتاک مفید واقع بشوم و امیدوارم با تمام قدرت برای این تیم به میدان بروم تا در نهایت بتوانیم به هدف نهایی‌مان دست پیدا کنیم.

احمدزاده در پاسخ به این سوال خبرنگار مبنی بر تفاوت های موجود میان لیگ ایران و روسیه گفت: لیگ ایران از لحاظ کیفی قدرتمند و خوب است، اما مسلما بهترین لیگ فوتبال ساحلی دنیا متعلق به روسیه است که بازیکنان با کیفیت خارجی اعم از روسی، اسپانیایی و ... را در اختیار دارد. من نیز در کنار آن ها هستم و به عنوان اولین ساحلی‌باز ایرانی این لیگ شناخته شده‌ام.


انتهای پیام/

اظهارات محمد احمدزاده در مصاحبه با تلویزیون روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار