کارشناس بهداشت محیط مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت : عملیات بی خطر سازی و دفن پسماند‌های بیمارستانی این مجتمع طبق استاندارد‌های روز انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،الهام جلیلیان کارشناس بهداشت محیط مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت : روزانه بین هزار تا هزار و ۲۰۰ کیلوگرم پسماند عفونی در این مرکز بی خطرسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه چهار دستگاه بی خطر ساز در این مرکز فعال است، گفت : این دستگاه‌ها به طور متوسط روزانه ۱۴ ساعت در ۲ شیفت صبح و عصر کارمی کنند.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط ۸۰ تا ۱۰۰ کیلو زباله تیز و برنده و ۲۰ تا ۳۰ کیلو زباله شیمیایی روزانه بی خطرسازی می‌شود، تصریح کرد: عملیات خُرد کردن و اتوکلاو زباله‌های تیز و برنده، بلوکه کردن زباله‌های شیمیایی و بی خطرسازی کامل زباله‌های عفونی توسط این دستگاه‌ها انجام و بانظارت کارشناسان، حمل و داخل سایت دفن زباله، دفن می‌شود.

جلیلیان در ادامه گفت: یک کارشناس ناظر بی خطرسازی، یک کارشناس ناظر حمل زباله و یک کارشناس مدیریت پسماند بر عملیات بی خطر سازی و حمل پسماند در این مجتمع نظارت می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/د

روزانه بین هزار تا هزار و ۲۰۰ کیلوگرم پسماند عفونی بی خطرسازی می‌شود

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.