انتشار اطلاعات جدید از Stadia در تابستان امسال

گوگل اعلام کرد که قصد دارد اطلاعات جدید از پلتفرم Stadia را در تابستان سال جاری منتشر کند.

انتشار ازلاعات جدید از Stadia در تابستان امسالبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در چند سال اخیر بسیاری از شرکت‌های سازنده کنسول بازی‌های ویدیویی به فکر ساخت پلتفرمی افتاده‌اند که سخت‌افزار آن کاربر را محدود نکند و کاربر بدون داشتن دغدغه سخت‌افزار کنسولش، بتواند عناوین جدید را اجرا کند. اما شرکت گوگل نیز در کنار سایر شرکت‌ها دست به کار شده است و در حال ساخت پلتفرم خود با نام Stadia است. در این پلتفرم، کاربر تنها با استفاده از کنترلر این کنسول و مانیتور یا تلویزیون و همچنین اینترنتی قوی می‌تواند بدون درنظر گرفتن سخت افزار خود بازی‌ها را اجرا کند.

اما اخبار جدید منتشر شده از پلتفرم بازی گوگل بسیار کم بوده است و آخرین اخبار منتشر شده از آن مربوط به کنفرانس توسعه دهندگان گوگل است که چند ماه پیش برگذار شد. به تازگی گوگل اعلام کرد قصد دارد اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر کند. شرکت گوگل در حساب رسمی خود در توییتر اعلام کرد قرار است در تابستان امسال اطلاعات جدید از پلتفرم بازی گوگل، منتشر شود. همچنین در این توییت شرکت گوگل اعلام کرد، این اطلاعات شامل قیمت، اطلاعاتی درباره راه اندازی سرویس و بازی‌های قابل اجرا در این پلتفرم است. 

انتشار ازلاعات جدید از Stadia در تابستان امسال

این موارد مهم‌ترین اطلاعات سرویس Stadia است که قرار است در تابستان منتشر شود. هرچند با انتشار این اطلاعات، هنوز هم سوالات زیادی در ذهن کاربان وجود خواهد داشت اما شرکت گوگل قصد دارد به مهم‌ترین آن‌ها جواب دهد. بسیاری از گیمرها منتظر اعلام نام بازی‌هایی که قرار است در این سرویس وجود داشته باشند هستند که به احتمال زیاد بخش عمده این عناوین از شرکت‌های EA و Ubisoft خواهد بود چرا که Jade Raymond که یکی از توسعه دهندگان این دو شرکت بوده، در ساخت این پلتفرم همکاری داشته است. 


بیشتر بخوانید: نام نسخه جدید سری بازی‌های ندای وظیفه مشخص شد +تصویر


اما هنوز به طور قطعی مشخص نیست کدام شرکت‌ها در این پلتفرم فعالیت خواهند داشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این پلتفرم توسط شرکت گوگل منتشر نشده است و باید یکی از ماه‌های نامعلوم تابستان امسال صبر کرد.

انتهای پیام/

اطلاعات جدید سرویس Stadia به زودی منتشر خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.