برنامه های گرامی داشت سی و هفتمین سالروز آزاد سازی خرمشهر به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان در قالب ویژه برنامه«شکوه فاتحان» از دوم تا پنجم خرداد ماه در این شهرستان برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی والی زاده، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان، گفت: این ویژه برنامه به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و در راستای بهره گیری از درس ها، عبرت‌ها و دستاورد‌های حماسه سوم خرداد برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای برنامه‌های ماندگار فرهنگی، ترویج فرهنگ آزادگی، مقاومت، ایثار، شهادت و خودباوری دینی و ملی در کاشان از دیگر اهداف اجرای ویژه برنامه «شکوه فاتحان» است.

به گفته وی، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در گلزار شهدای دارالسلام با حضور مسئولین شهر و مردم و تجدید میثاق با شهدا و ایثارگران به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدای عملیات بیت المقدس یکی از این برنامه‌ها است.

والی زاده، اجرای نمایش خیابانی «ما ایستاده ایم» فرهنگ سرای مهر و فرهنگ سرای بانو در گلزار شهدای دارالسلام، پارک بام شهر و دانشکده فنی دختران کاشان (فدک) با محتوای تبیین مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان از دیگر برنامه‌های شکوه فاتحان است.

وی، برگزاری برنامه «میهمانی لاله ها» گرامی داشت شهدای عملیات بیت المقدس به اهتمام فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی با حضور خانواده‌های شهدای عملیات بیت المقدس کاشان در تالار ملاصدرا این فرهنگ سرا را نیز یادآورشد و گفت: همایش زن و انقلاب با رویکرد نقش و حضور زنان در عرصه مقاومت از سوی امور بانوان سازمان درمجموعه تفریحی ورزشی مهربانو از دیگر برنامه‌های شکوه فاتحان است.

به گفته وی، برپایی نمایشگاه عکس «جلوگاه حماسه» در فرهنگ سرای مهر با موضوع آزاد سازی خرمشهر، قصه گویی «قهرمان ایران زمین» به منظورآشنایی کودکان با زندگی سرداران شهید در مجموعه تفریحی ورزشی مهربانو، برگزاری شب خاطره و روایتگری به میزبانی فرهنگ سرای معراج همراه با اکران مستند کوتاه دفاع مقدس در راستای نهضت خاطره گویی از دیگر برنامه هایشکوه فاتحانویژه پاسداشت سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان، افزود: روابط عمومی سازمان نیز به منظور بهره گیری از فضای مجازی در تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برنامه فضا سازی در سطح شهر و فضای مجازی را با عنوان «ما توانستیم» را در این ایام دارد.

والی زاده، تصریح کرد: مدیریت فرهنگی هنری سازمان نیز مستند کوتاه «آیین روح اله» را با محتوای تبیین خداشناسی و خداباوری به سبک رزمندگان با محوریت قرآن کریم و تبیین پیام تاریخی امام خمینی مبنی بر «خرمشهر را خدا آزاد کرد» را در فضای مجازی پخش خواهد کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه عملیات بیت المقدس یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس است گفت: وظیفه اصلی ما در این دوران حفظ دستاورد‌های شهدا و ایثارگران، ادامه دادن راه آن‌ها و یادآوری رشادت‌ها و حماسه‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/م

 

برنامه های گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در کاشان

برچسب ها: شهرداری ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.