فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین گفت: سوم خرداد، نماد مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی است .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ مسعود اکبری فرمانده سپاه نایین گفت: دشمنان تمام تلاش و سعی خود را کردند تا ایران اسلامی در حسرت جشن ۴۰ سالگی انقلاب بماند، اما این توطئه با هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های مردم کشورمان نقش برآب شد.

وی با بیان اینکه سوم خرداد نماد خودباوری و ایستادگی ملت ایران است، افزود:سوم خرداد یک نقطه عطف در تاریخ ایران و یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های دوران دفاع مقدس است چرا که این روز، روز ارزش آفرینی، سلحشوری وجانفشانی غیور مردان ورزمندگان درعملیات بیت المقدس بود.

به گفته اکبری، سوم خرداد ۱۳۶۱ نماد اتحاد و همدلی یک ملت در برابر توطئه‌های بیش از ۳۴ کشوری بود که با همه توان خود از رژیم بعثی عراق حمایت کردند.

وی افزود: رزمندگان در عملیات آزاد سازی خرمشهر با معنویت، توکل به خداوند، ایثار و تبعیت از رهبری توانستند دشمن بعثی را با همه امکانات، تجهیزات و حمایت‌های استکبار جهانی شکست دهند.

فرمانده سپاه نایین در ادامه اظهار نمود: وقتی ملتی به داشته‌های خود متکی شد، پایدار و مقاوم بود و ایمان را با عمل صالح همراه کرد این ملت پیروز همه صحنه‌ها است.

وی با استناد به گفته مقام معظم رهبری که «جنگی به وقوع نخواهد پیوست»، گفت: در حال حاضر جامعه جهانی در چنین منطقه حساسی که حیاتی‌ترین منابع موجود را در اختیار دارد، طاقت وقوع جنگ دیگری را ندارد. امروز دشمنان ما با هیبتی فریبنده، اما با اسکلتی پوسیده و استخوان‌های فرسوده، در مقابل ملت ایران صف آرایی کرده‌اند و عملیات روانی را چاشنی کار خود قرار داده‌اند و برای دستیابی به اهداف پلید خود از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند.

اکبری در پایان خاطرنشان نمود: ما با جامعه و تمدن اسلامی که هدف اصلی انقلاب است فاصله زیادی داریم، ولی بسیاری از پیش نیاز‌های حرکت در گام دوم انقلاب امروز فراهم شده است.

انتهای پیام/م

 

صحبتهای فرمانده سپاه نایین  درمورد فتح خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.