امام جمعه موقت یزد بر ایستادگی و مقاومت ملت برای مقابله با دشمن تاکید کرد.

ایستادگی و مقاومت، تنها راه مقابله با دشمن استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی، خطیب موقت جمعه یزد با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: خرمشهری که بیش از یکسال و نیم در سخت‌ترین شرایط در اشغال و اسارت صدام و نیرو‌های بعثی بود با مقاومت و ایستادگی مردم و توکل برخداوند آزاد شد.

آیت الله مدرسی خاطرنشان کرد: با این حال بعضی از مسئولین فراموش کرده اند که قدرت ما درایستادگی و مقاومت است.

وی با گرامیداشت ۴ خرداد که به عنوان روز دزفول و روزمقاومت و پایداری نامگذاری شده گفت: مردم این شهر در حالی زیر آتش دشمن بود که حتی یک موشک هم نداشت تا ازخود دفاع کند، اما امروز به همت دانش و توان متخصصان داخلی بهترین موشک‌های دفاعی را داریم.

آیت الله مدرسی با اظهارتاسف از برخی‌ها که دم از مذاکره با دشمن می‌زنند گفت: مگر آن‌ها رحم و مروت و انسانیت دارند که با آن‌ها مذاکره کنیم.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به سالروز پیروزی حزب الله لبنان براهمیت مقاومت در برابر دشمن تاکید کرد و افزود: عقب نشینی در مقابل دشمن هیچ نتیجه‌ای ندارد.

خطیب نماز جمعه یزد یکی از مشکلات کشور را عدم پایبندی برخی از دولتمردان به قانون و اعمال سلیقه‌های شخصی دانست و افزود: از مجلس و از قوه قضاییه می‌خواهیم که از مسئولین رعایت قانون را بخواهند و هنگام قانون شکنی آنان را بازخواست کنند.

آیت الله مدرسی با اشاره به اهمیت توجه و کمک به نیازمندان خاطرنشان کرد:این روز‌ها که به خاطر فشار دشمن و ندانم کاری برخی مسئولین، مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده و مردم تحت فشار مضاعف هستند چه خوب است افرادی که توان مالی دارند به خانواده‌های نیازمند آبرودار توجه و رسیدگی کنند.

خطیب موقت جمعه یزد با اشاره به اهمیت و فضیلت شب‌های قدر گفت: احیا شب قدرو دعا و مناجات با خدا دراین شب توفیق بسیار بزرگی است.

آیت الله مدرسی با اشاره به درپیش بودن سالروزشهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام به ذکر فضائل و مصائب آن حضرت دراین ایام تاکید کرد و گفت:امام علی (ع) امام مظلومی است که اسلام به واسطه او قدرت گرفت.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار