بروزرسانی جدید گلکسی S10 عکس‌برداری در شب را بهبود می‌بخشد

به زودی بروزرسانی جدیدی برای خانواده گلکسی S10 عرضه می‌شود که چند قابلیت جدید از جمله بهبود عکس‌برداری در شب را به دوربین آن‌ها اضافه می‌کند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ پس از رونمایی و عرضه خانواده گلکسی S10 هنوز هم از بهبود بخشیدن به عملکرد آن با افزودن قابلیت‌های جدید دست بر نداشته است. بروزرسانی که به زودی برای این خانواده ارائه می‌شود روی دوربین آن‌ها تمرکز دارد. این بروزرسانی با ارائه چندین قابلیت جدید و بهبود بخشیدن عکسبرداری در شب سعی دارد توانایی دوربین این دستگاه را بالا ببرد.

بر اساس گزارشی که در این باره منتشر شده در بروزرسانی امنیتی جدید ماه مه خانواده گلکسی S10 دوربین به کاربر اجازه می‌دهد در نور بسیار کم عکس‌های واضح‌تری ثبت کند.


بیشتر بخوانید: تصاویر نسخه قرمز رنگ گلکسی S10 فاش شد +تصاویر


تفاوت‌هایی که این قابلیت جدید در تصاویر ثبت شده ایجاد می‌کند، بسیار مهم است. برای مثال نویز‌هایی که پیشتر هنگام تصویربرداری در نور کم در خروجی دیده می‌شد، پس از این بروزرسانی دیگر وجود ندارند. همچنین کاربران گلکسی S10 می‌توانند از قابلیت Night Mode همراه با لنز اولتراواید نیز استفاده کنند. البته درست است که هنوز در این حالت نویز وجود دارد، اما تصاویر به مراتب روشن‌تر و واضح‌تر هستند. در ضمن تصاویر ثبت شده با استفاده از این قابلیت دارای جزئیات بیشتری هستند.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم اضافه شده به دوربین خانواده Galaxy S10 این است که شما می‌توانید هنگام استفاده از لنز تله فوتو تصاویر Live Focus ثبت کنید. این ویژگی تنها در گوشی گلکسی S10 5G قابل استفاده بود. با این افزونه جدید کاربران می‌توانند راحت‌تر از اجسام بزرگ تصاویر بوکه ثبت کنند.

.
هم اکنون این بروزرسانی در سوئیس به عنوان پچ امنیتی مه ۲۰۱۹ در حال گسترش است، اما باید سه عضو خانواده گلکسی S10 در سراسر جهان این بروزرسانی را به زودی دریافت کنند. هنوز تاریخی برای عرضه این بروزرسانی برای دستگاه‌های موجود در ایالات متحده آمریکا اعلام نشده است.

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید گلکسی S10 روی دوربین آن تمرکز دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.