فرماندار نایین از مزایده کارخانه شیر سحر این شهرستان خبر داد و گفت: باید نسبت به تعیین تکلیف این اقدام شود چرا که با توجه به شرایط ویژه در منطقه شهرستان وجود چنین کارخانه ای مورد نیاز است.

محمود جمالی فرماندار نایین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری، حمایت از تولید و فضای اشتغال شهرستان، پیشگیری از تضییع حقوق بیت المال، و بدهی‌های معوق بانکی و همچنین تاکید امام جمعه و رئیس دادگستری، این کارخانه در روز‌های آینده به مزایده گذاشته می‌شود.

به گفته نماینده دولت در نایین، این کارخانه تولیدی به دلیل عدم فعالیت و تسویه مطالبات به مزایده گذاشته می‌شود چرا که معتقدیم باید با شرایط موجود کشور و منطقه نایین، فعال بودن چنین کارخانه‌هایی مورد نیاز است.

وی افزود: این کارخانه در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و با زیر بنا ۱۵۰۰ متر مربع تنها تولید کننده شیر ولبنیات در شهرستان است که امیدواریم با مزایده گذاشتن آن علاوه بر رونق تولید باعث جذب جوانان این شهرستان شود.

انتهای پیام/م
 

مزایده کارخانه شیر سحر در نایین

 
 
برچسب ها: فرمانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۷:۱۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
نگران نباشید. بزودی یکی از دوستان که اتفاقا آقازاده هم هست با رانت در مزایده . کارخانه را به یک دهم قیمت واقعی خواهد خرید. سپس دستگاه ها و قطعات یدکی موجود را که فروخت پولش را میدهد. و برای بینوایانی که در سیل خانه هایشان را از دست داده اند یک مجتمع عظیم می سازد و به رایگان تقدیم میکند. بازهم بگویید آقازاده چنین. آقازاده چنان