پس از اقدام گوگل مبنی بر عدم پشتیبانی از گوشی‌های هوآوی در آینده، این شرکت برای گسترش فروشگاه نرم‌افزار خود با Aptoide همکاری خواهد کرد.

هوآوی برای گسترش فروشگاه نرم‌افزار خود با Aptoide همکاری می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی در حال توسعه دادن فروشگاه نرم‌افزار خود با نام App Gallery برای رقابت با Play Store است. اما فشاری که مدتی است گوگل به هوآوی مبنی بر عدم استفاده از Play Store می‌آورد واقعا کار را برای این شرکت سخت کرده است. کاتالوگ نرم‌افزارهای موجود در فروشگاه هوآوی اصلا به تعدادی که در فروشگاه گوگل است نزدیک نیست.به همین دلیل غول سازنده گوشی چینی شروع به صحبت با فروشگاه شخص ثالث Aptoide کرده که هم اکنون دارای ۹۰۰۰۰۰ عنوان در خود است.

پائولو ترزنتو، مدیر اجرایی Aptoide در DN Insider گفت که این مرکز دیجیتال پیشرفت‌های اخیر خود را "یک فرصت جالب برای ایجاد همکاری با هوآوی" می‌داند. در گذشته ترزنتو و همکارانش مباحث متعدد و جلسات زیادی با هوآوی در مورد موضوعات مختلف داشته‌اند. یکشنبه گذشته نیز این دو شرکت با یکدیگر ارتباط گرفتند تا صحبت‌های همکاری احتمالی خود را انجام دهند.

هوآوی برای گسترش فروشگاه نرم‌افزار خود با Aptoide همکاری می‌کند

اگر توافقی بین این دو شرکت صورت بگیرد هنوز معلوم نیست که از چه نوع زیرساختی استفاده خواهد شد. همان طور که ترزنتو پیشتر اشاره کرده بود، این توافق می‌تواند باعث شود نرم‌افزار Aptoide در همه گوشی‌های هوآوی به صورت پیش‌فرض نصب شود یا این که محتوای فروشگاه نرم‌افزار هوآوی با Aptoide ادغام شود. البته به نظر می‌رسد اتفاق دوم راه حلی باشد که هوآوی پیشنهاد دهد و روی آن اصرار داشته باشد.


بیشتر بخوانید: پاسخ هوآوی به نگرانی کاربران خود در مورد قطع همکاری با گوگل/ سرنوشت هوآوی با عدم پشتیبانی نرم‌افزاری گوگل چه خواد شد؟!


با وجود تمایل Aptoide به همکاری با هوآوی مشخص شده است که این شرکت تمایلی به ادغام شدن با هوآوی یا خریده شدن به وسیله این شرکت را ندارد. Aptoide می‌گوید "فرصت های جدید" همیشه در حال ظهور است و پیشرفت آن‌ها تا به حال کاهش نیافته است . لازم به ذکر است که این شرکت در حال حاضر با تعداد انگشت شماری از برندهای دیگر گوشی‌های هوشمند چینی مانند Xiaomi، Oppo و Vivo همکاری می‌کند.

انتهای پیام/

هوآوی برای ادامه مسیر خود با شرکت دیگری همکاری می‌کند

برچسب ها: فناوری ، هوآوی ، گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار