با انجام نظرسنجی از رانندگان وسایل نقلیه شخصی که در محور‌های مواصلاتی استان کرمان تردد نموده اندمشخص شد، حدود ۷۶ درصد رانندگان از وضعیت راه‌های استان رضایت دارند.

رضایتمندی ۷۶ درصدی رانندگان از وضعیت راه‌های استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سیدعلی حاج سیدعلیخانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: در این نظرسنجی ۵۵ درصد از رانندگان گزینه خوب، ۲۵ درصد گزینه متوسط، ۱۹ درصد ضعیف و حدود ۵ درصد به سوالات پاسخ نداده اند.

وی افزود: از ۶ هزار برگ نظرسنجی توزیع شده میان رانندگانی که با وسایل نقلیه شخصی خود وارد استان کرمان شده اند، حدود ۸۰ درصدپاسخ دهندگان از تابلو‌های منصوبه راهداری در طول محور‌ها اظهار رضایت کرده اند و حدود ۸۸ درصد نیز وضعیت خط کشی کف جاده‌ها را مطلوب دانستند.

وی تصریح کرد: در جریان این نظرسنجی مشخص شد حدود ۷۴ درصد از کاربران جاده‌ای استان نیز وضعیت نور و روشنایی در نقاطی از جاده‌ها که نیازمند روشنایی در هنگام شب می‌باشد را کافی دانسته و راضی بوده اند.

حاج سیدعلیخانی افزود: حضور نیرو‌های راهداری و گشت ها‌ی راهداری در جاده‌ها ۸۸ درصد، حضور گشت‌های پلیس راه در جاده‌های استان ۸۹ درصد و سهولت دریافت اطلاعات مورد نظر خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به میزان ۸۴ درصد رضایت خود را اعلام داشته اند.

وی تصریح کرد: در مجموع وضعیت سرویس‌های بهداشتی مجتمع‌های خدماتی رفاهی- بین راهی، وضعیت کلی آسفالت جاده ها، حضور راهداران درطول محور‌ها و رسیدگی به وضعیت جاده‌ها بویژه گشت‌های راهداری و. از دیگر آیتم‌های مورد پرسش از رانندگان بود که در نهایت میانگین ۷۵ درصد در اینخصوص اظهار رضایت داشته اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان این مطلب که نظرسنجی مورد نظر با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف محور‌های برون شهری استان اجرا شده است افزود: تا حد قابل توجهی موفق به اخذ نظرات مردمی در زمینه وضعیت جاده‌های استان شدیم و قطعا" در حفظ و نگهداری راه‌های مواصلاتی استان از این نظرات استفاده خواهیم نمود.

وی تصریح کرد: رضایت نسبی مردم از راه‌های استان نیز نتیجه تلاش شبانه روزی و بی وقفه مجموعه کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و حاصل زحمات سخت و طاقت فرسای راهداران در فصول مختلف سال می‌باشد.

حاج سید علیخانی بیان داشت: علاوه بر نظرسنجی‌های سالانه که معمولا" در زمان اوج سفر‌های جاده‌ای مانند نوروز و تابستان انجام می‌شود، شماره سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۴۱ پل ارتباطی ما و مردم است، لذا استفاده کنندگان از جاده‌های اصلی و فرعی استان، به سهولت می‌توانند از این طریق نظرات، پیشنهادات و شکایات مرتبط با راهداری و حمل ونقل جاده‌ای را به ما انتقال دهند.

انتهای پیام/ح

رضایت مردم از راههای استان

برچسب ها: تردد ، رضایتمندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار