جانشین فرماندهی سپاه انصار الرضا استان گفت: حماسه سوم خرداد، پیام رسان فداکاری و ایثار است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  جانشین فرماندهی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی  در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح و بسیجی شهرستان  زیرکوه گفت: در زمان جنگ تحمیلی ایران بدون اینکه از کشور‌های اروپایی کمک بگیرد و قدرت‌های جهان پشتیبان او باشند  توانست با دستان خالی و با اتکای خداوند متعال منطقه خرمشهر را از رژیم بعث عراق پس بگیرد.

وی با اشاره به اینکه  باید این فتح بزرگ را پاس داشت، افزود: چرا که بعد از جنگ تحمیلی کسانی که به اشتباه قراردادی مثل برجام را در کنار خرمشهر نگذارد و فتح الفتوح نخوانند.

 جانشین فرماندهی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی ادامه داد: پیام سوم خرداد این است امروز نیز که کشور درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی است نیاز به ایثار و فداکاری می‌باشد.

عربشاهی فرماندار زیرکوه نیز در این مراسم گفت:  فلسفه این پیروزی اعتقاد و عقیده راسخ نیرو‌های مسلح به فرمان رهبری و حضور تمام اقشار و بسیج مردمی در این عملیات بود این اعتقادات باعث برهم زدگی معادلات نظامی دشمن شد.

وی همچنین به استفاده تهدید جنگ به فرصت در بین رزمندگان کشور مان تاکید کرد و اظهار کرد: ما از جنگ تجربیات بسیاری بدست آوردیم که امروز به عنوان یک سرمایه استفاده می‌شود و جنگ برای ما مانند یک دانشگاه عمل کرد که امروز می‌توانیم از تجربیات آن دوران در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.

در این مراسم سرهنگ اسماعیلی جانشین سپاه استان خراسان جنوبی به بیان نکاتی پیرامون این حماسه رزمندگان عرصه ایثار و جهاد پرداخت.

در پایان مراسم گلزار شهدای شهر حاجی آباد غبارروبی شد.

انتهای پیام / ط ا

گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در زیرکوه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.