مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی در سازمان ها، گفت: روابط عمومی ها همواره چشم، گوش و زبان مفید یک سازمانند.

روابط عمومی چشم، گوش و زبان مفید یک سازمان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در همایش مدیران روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد استان کرمان که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه در ماه مبارک رمضان و ضمن گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر، به هفته روابط عمومی و ارتباطات اشاره کرد و گفت: روابط عمومی از بخش هاییست که در هر دستگاهی می‌تواند چشم، گوش و زبان مفید دستگاه باشد، به ویژه در فضای مجازی امروز که متأسفانه آماج بی تقوایی‌ها و تخریب افراد است.

وی به همه‌ی کسانی که در عرصه‌ی رسانه و مطبوعات فعال هستند و اطلاعات و فضای واقعی را به صورت شفاف به مخاطبان می‌رسانند، خداقوت گفت و از همه خواست: دست به دست هم دهند و برای پیشبرد اهداف ورزش استان گام بر دارند.

امیری خراسانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر به ۸ سال دفاع مقدس و رشادت‌های آن روز‌ها پرداخت و افزود: در این بین افراد نخبه و ورزشی زیادی بودند که به عشق نظام، دین، مملکت و خاکشان رفتند تا ما امروز به برکت خونشان در امنیت باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز قهرمانان واقعی، همان‌ها بودند که پلاکشان مدالشان بود، بر گسترش روحیه‌ی ایثار و شهادت طلبی در جامعه تأکید کرد.

سردار حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز با تبریک سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت ملی و گرامیداشت یاد و خاطره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان به بیان خاطراتی از فتح خرمشهر و مقاومت مردم این دیار پرداخت.

در ادامه‌ی این همایش نیز سمینار آموزشی "روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی" با تدریس عباس تقی زاده مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان برگزار شد.

در پایان هم به شرکت کنندگان در این همایش گواهینامه آموزشی اعطا شد.

این مراسم با تجلیل از کارکنان جانباز، مدیران اسبق روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و روابط عمومی‌های ورزش و جوانان استان کرمان همراه بود.

انتهای پیام/ب

همایش روابط عمومی‌های ورزش و جوانان استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار