به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام والمسلمین عزیزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت : در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تاکیدات بازوند استاندار محترم مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات هم استانهای محترم، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، چهارشنبه با حضور مدیر صندوق کارآفرینی امید در مرکز سامد برگزار شد.
وی گفت : مردم استان از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند .
وی افزود: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان میتوانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواستها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند .
انتهای پیام/د