به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی فتح‌الله زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره بازگشت به استقلال گفت: باشگاه استقلال یک باشگاه دولتی است و تصمیم‌گیرندگان این باشگاه مسئولان مربوطه هستند و بازگشتم دوباره به این تیم دست من نیست، اما استقلال خانه و عشق من است. من هرچه که دارم و هستم از استقلال است، اما در هر صورت باید بخواهند تا من برگردم و هر وقت از من بخواهند برگردم من هم با تمام وجود در خدمت استقلال خواهم بود.

فتح الله زاده:من عاشق استقلال هستم/ باید از من بخواهند تا برگردم/ مسی را به استقلال می آورم/ او باید افتخار کند به استقلال بیاید

او بیان کرد: من هیچ‌وقت استقلال را به خاطر قهرمانی دوست نداشتم بلکه استقلال را به خاطر شخصیت، نوع بازی و رنگ آن دوست دارم و همیشه هم دوست خواهم داشت.

فتح الله زاده درباره اینکه می‌تواند مسی را به استقلال بیاورد گفت: اگر بخواهند مسی را به استقلال می‌آورم. مسی هم باید افتخار کند که بخواهد در استقلال بازی کند. مسی هیچ وقت هواداران زیادی نداشته است و در استقلال هواداران زیادی خواهد داشت. مسی را با هر سنی می‌آورم.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: در ایران آنقدر قهرمان شدیم که این موضوع برای ما پیش پا افتاده شده است، اما باید در کسب سومین ستاره تمرکز کنیم.


بیشتر بخوانید:

مذاکرات اولیه باشگاه استقلال با علی کریمی

آیا برای انتخاب سرمربی استقلال خط قرمزی وجود دارد؟

بازی دو سر سود برای استقلال در انتقال تیام


انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل اسبق استقلال درباره سومین ستاره آسیایی این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۲۱:۳۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
ای ول اقای فتح اله زاده استقلال باید به دنبال قهرمانی در اسیا باشد وگرنه اول شدن تولیگ خودمون که فایده ای نداره
Germany
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
این قدر برای کردن پول بیت المال در جیب اجنبی ها عجله نداشته باشید. ملت به هر دلاری از این پولها نیاز مبرم دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
جان من بگو
آخرین اخبار