مدیر مسابقات سازمان لیگ گفت: در آئین نامه سازمان لیگ بحثی درباره برگزاری سوپرجام، در صورت قهرمانی یک تیم در جام حذفی و لیگ برتر پیش بینی نشده است.

سعید فتاحی، مدیر مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت سوپرجام فوتبال ایران بیان کرد: معمولا سوپرجام یک هفته زودتر از رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود و با توجه به اینکه لیگ نوزدهم به احتمال فراوان ۹ یا ۱۰ مرداد برگزار می‌شود برای سوپرجام هم تاریخ چهار مرداد را در نظر گرفته ایم.

او درباره اینکه اگر پرسپولیس در جام حذفی قهرمان شود، در آن صورت تکلیف برگزاری سوپرجام چه می‌شود، گفت: در آئین نامه برگزاری سوپرجام چنین موضوعی پیش بینی نشده است و اگر پرسپولیس قهرمان شود هیئت رئیسه سازمان لیگ تشکیل جلسه داده و درباره برگزار شدن یا برگزار نشدن سوپرجام تصمیم می‌گیرد.

فتاحی درباره اینکه در این صورت چه دلیلی دارد که او چهار مرداد را برای برگزاری سوپرجام اعلام می‌کند، گفت: ما نباید از الان دنبال، اما و اگر برویم. به همین دلیل از الان تاریخ سوپرجام را مشخص کرده ایم تا مشکلی ایجاد نشود و برنامه خود را باید از حالا مشخص کنیم.


بیشتر بخوانید: بهاروند: فشردگی مسابقات لیگ دلیل حذف استقلال و پرسپولیس نبود/باید کانون های هواداری فعلی را منحل کرد


انتهای پیام/

سوپر جام فوتبال ایران ۴ مرداد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار