معاون معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از انجام مطالعات آمایش سرزمینی در ۹ هزار روستای کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در جریان بازدید از طرح‌های اشتغالزای شهرستان‌های استان اردبیل با اشاره به این که بر اساس ماده ۲۷ قانون برنامه باید سالانه در پنج هزار روستای کشور طرح آمایش سرزمینی تهیه شود گفت: در سال جدید نیز برای پنج هزار روستا طرح آمایش سرزمینی تهیه می‌شود و تسهیلات اشتغال نیز با محوریت طرح آمایش پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات طرح پایدار اشتغال روستایی اختصاص یافته است افزود: در همین راستا ۷۳ هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

امید گفت: مابقی این تسهیلات که حدود صد هزار میلیارد ریال است، امسال به طرح‌های اشتغالزای روستایی معرفی شده به بانک و به تدریج پرداخت می‌شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری هدف از سفر به استان اردبیل را بررسی طرح‌های اشتغالزا در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی استان اردبیل و تصمیم گیری برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز به این گونه طرح‌ها اعلام کرد و افزود: بر این اساس طرح‌هایی در شهرستان‌های پارس آباد، گرمی و مشگین شهر مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

پرداخت تسهیلات اشتغال به طرح های روستایی

 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.